SBO Sprint - Zoetermeer - 8 juli

Razma

Well-Known Member
De vergunning is binnen en er wordt volop voorbereid.
Locatie is zelfde baan als vorig jaar ! Dus zeker wél strakke baan en lang genoeg.

Hopelijk wordt het alleen niet zo warm als vorig jaar. Zon is prima, maar 2006 was snikheet !

Maar... ondanks de kalender wordt Zoetermeer niet de eerstvolgende sprint ! Vlissingen is helaas voor dit jaar niet op de kalender (ook wegens Defqon waar veel rijders heen gaan), maar wel 23 juni bijna zeker nog een wedstrijd in Meppel ! Don't forget. Topic hierover is hier te vinden.

Foto's 2006 :
http://www.scootertuning.net/raceresults.php?ID=191
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Vorig jaar was het indd echt té heet ja!


ben dit jaar ook zeker weer van de partij!:D


[fluistermode] daginschrijvingenn...[/flusitermode]
 
zal er weer op hetzelfde stukje asvalt gereden worden? zo ja komt dat goed uit!

moet alleen wel zeggen dat ik de ruimte langs de sprintbaan nogal klein vond, waardoor het snel proppen werd, maar iets is weinig aan te doen neem ik aan..

word weer gezellig :D

grtz Ken
 
Rlxd dat het een goede baan is:)
Hoop dat het lekker weer is, heb het liever 28 graden met zon dan 20 graden met regen;)

Wat ik alleen echt niet snap is dat een sprint mede wordt afgeblazen vanwege defqon1:?
 
Rlxd dat het een goede baan is:)
Hoop dat het lekker weer is, heb het liever 28 graden met zon dan 20 graden met regen;)

Wat ik alleen echt niet snap is dat een sprint mede wordt afgeblazen vanwege defqon1:?

Als je hier Vlissingen mee bedoelt.

Kenny said:
te veel werk in een te korte tijd op onbekend terein.
de sbo moet deze sprint zelf organiseren en doen het liever in 1 X goed dan half werk afleveren.
 
Ben aanwezig 8)


idd, beter heet dan regen:W

boek die wheely :D
191-1153137429.jpg
 
Back
Top