SBO Sprint - Zoetermeer 16 juli

Razma

Well-Known Member
De komende wedstrijd alweer !
We hopen op een vlot wedstrijdverloop als Automaxx en een 100% werkend systeem weer (zelfs de testruns waren perfect 29 juni) !

Locatie is de Edelgasstraat in Zoetermeer, de juiste route en info volgt uiteraard tijdig via de mailing voor de rijders en algemene informatie hier voor bezoekers en dagstartbewijshouders. :7

Voor deze sprint zijn er ook weer 50 daglicenties te koop. ( 35 euro )
De entree kost 3 euro en je kunt op het terrein je scooter parkeren op de scooter parking. ( vrij voor rijder en monteur ). Er mogen geen bezoekers met scooters of bromfietsen rond rijden gebeurt dit wel word je van het terein verwijderd.

Verder zal er een testbank aanwezig zijn van fred motoren, een onderdelen stand van bromparts.nl, hamburgertoko en een ijswagen.
Er zal om het industrieterrein politie per motor rondrijden, als je je koest houd doen ze niks. Ga je de boel verzieken krijg je een geel papiertje

Fotootje van de baan
sprintbaan_zoetermeer.JPG
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

moet nog ff kijke... kzit financieel niet echt ruim en knal er dan weer 40 euro benzine doorheen :X :X
 
Ik kom ff een kijkje nemen :D SR is dan nog niet af :( , maarjah...

Woon In zoetermeer dus is lekker makkelijk, maar ik dacht dat het een andere straat was Raz? Was tog WattStraat als ik het niet fout heb ?
 
Zandur said:
Ik kom ff een kijkje nemen :D SR is dan nog niet af :( , maarjah...

Woon In zoetermeer dus is lekker makkelijk, maar ik dacht dat het een andere straat was Raz? Was tog WattStraat als ik het niet fout heb ?

wegens de carwash daar helaas niet meer
 
Razma said:
wegens de carwash daar helaas niet meer

ja ook raar eigenlijk... alles was al rond voor de wattstraat, dan komt er een carwash te zitten en die gooit roet in het eten.

ik zou bijna zeggen : wie het eerst komt wie het eerst maalt.

jammer genoeg werkt het dus blijkbaar niet zo
 
Zeker aanwezig, jammer genoeg had ik tentamens tijdens automaxx :X Nu er dus wel bij en hoop eigenlijk nu is dik onder de 10 seconden te komen met de 50cc :p
 
Aanwezig en hoop tog ook echt rond de 9.5 te rijden als me nieuwe dpr binne is met me 50cc en Machiel heb nog wel spartbordje ligge voor je
 
Back
Top