SBO Sprint - Zoetermeer 16 juli

Zag opeens die rood witte rox staan, met Tommie's Optic Rox stickertje op de underseat :P

En ach ja, mijn scooter valt ook in het niet tussen de racemonsters, wat maakt dat nou uit :P

Zal btw ff m'n foto's uppen (zijn er maar een paar, en was steeds te vroeg met op de knop drukken XD :P )
 
The Fox said:
Zag opeens die rood witte rox staan, met Tommie's Optic Rox stickertje op de underseat :P

En ach ja, mijn scooter valt ook in het niet tussen de racemonsters, wat maakt dat nou uit :P

Zal btw ff m'n foto's uppen (zijn er maar een paar, en was steeds te vroeg met op de knop drukken XD :P )


haha inderdaad, handig die custom sticker aktie van scooterforum(inne), maar maakt ook niets uit dat onze straatscootertjes in het niets vallen(ooit komt er nog een lievv blokje ondermet het nodige pretspul!:D).. ben benieuwd naar de foto's ook nog 1 van mijn skoeter of niet:7
 
@ TommiiY: Nope, zoals ik al zei, heb er niet zo gek veel ;)


De foto's (zijn verkleind zie ik door tinypic.....):

206biog.jpg

De baan

[IR]http://i2.tinypic.com/206bl3a.jpg[/IR]
Beta GreenXtreme

[IR]http://i2.tinypic.com/206blt0.jpg[/IR]
A-Bizar met wheeliebar

[IR]http://i2.tinypic.com/206bnlu.jpg[/IR]
Rood-zwarte SR (iets te vroeg)

[IR]http://i1.tinypic.com/206bo2e.jpg[/IR]
Zelfbouw-frame (wederom iets te vroeg)

206bofm.jpg

Valse start :P
 
moggge

was goed geslaagde meeting alles top geregeld. moooi weer voor het mooiste ff te warm maaja. jammer dat er wel problemen warne emt mensen die niet willen betalen beetje triest dan moet je maar niet komen toch!

ik heb zwarte aerox met gele velgen iemand foto's of films zou ze graag willen hebben of op forum zien.
 
Bart.T@zipsp said:
Oja tessa kwam nog naar me toe of ik een zuigertje had voor marK, (aerox evo 70) maja dat had ik niet helaas ....... op naar de volgende!

Haha ik heb bij iedereen zitten zeuren om onderdelen!
Het begon met schuurpapier voor cilinder, toen een zuiger en daarna wouden ze weer een grotere sproeier! Gelukkig verkochten ze die wel bij de onderdelen tent.. en dan krijg je nog de verkeerde maat mij mee ook!

Maar het was zeker een zeer toffe meeting. Erg gezellig. :W
 
Het was leuk voor de 1ste SBO sprint die ik meegemaakt heb :D

Het was wel erg heet, verder leuke sprints..

Wie waren die negers trouwens die hele aanhang stond om ons heen en ze hadde een voor een een Joint in hun mond :P
 
The Fox said:
Weet iemand btw waarom de testbank weg was opeens, heel snel al ?
hij had tot smiddags maar 3 klanten gehad ofzo..
PvdH said:
Verder mijn complimenten aan de crew! en haagze (ik was die dude int gele shirt) 9 minuten film is idd weinig hoor, wij verwachten veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer! :P
Door dat vrij veel mensen zonder te betalen naar binnen wouden niet veel tijd gehad om te filmen, heb nu totaal 25 minuten, dus doe me best met het filmpje...
verder alleen persoonlijk last gehad van 1 persoon, maar dat was daarna opgelost toen ik me een beetje los liet gaan :X

maar ben weer verder met de family bbq :P
 
ik weet een paar uitslagen.
finale van standaard scooter klasse was dennis tegen jerno.
dennis reed in de finale een 7,10 en jerno een 7,04.
finale xtreme klasse was andries tegen tiko.
andries reed een 7,0 met ze lachgas aan en tiko kapte er met de start al mee want ze poulie was doorgebroken.
ik zelf ben 44ste geworden van de 61 met een tijd van 8,41 en een topsnelheid van 108km/uur, hoop te doen dus.
 
Ben er maar heel even geweest, vond er niets aan.
zeker niet de moeite om eerst 2 uur te rijden.

Hier een paar pics:

DSC_9555.jpg


DSC_9557.jpg


DSC_9563.jpg


DSC_9564.jpg


DSC_9565.jpg


DSC_9566.jpg


DSC_9577.jpg


DSC_9578.jpg


DSC_9580.jpg


DSC_9582.jpg


DSC_9586.jpg


@ Wim: de 2 foto's die ik van je gemaakt heb zijn beide mislukt :X volgende keer beter dus.

Grtz Hans :*
 
waaat :P waarom zie ik me eigen foto's dan wel ??? :P

ik zal hem dan maar weer weg halen he :P

ik plaats zo wel een link van een andere site waar ze wel allemaal staan :)

en te zien zijn haha

hiero dan maar
 
Last edited:
DSC_9564.jpg


Ding reed echt lekker, ligt 2fast onder toch ?

Verder ging de emby zip ook weer achterlijk hard, 7.09 geloof ik als beste tijd ?
 
Back
Top