SBO Sprint - Zoetermeer 16 juli

Bart.T@zipsp said:
wordt da voor de open 70 cup ivm 19do?
met een ac cilinder ? neuh..

het is eigenlijk gewoon een straatblok(goedkoop in elkaar gezet), maar dan met mijn rotor erop 8P

ps: athena zuigers(30eu) werken prima in een evo :P
 
Ik heb er al aardig zin in :D

Ik kom lekker ff kijken , Ik ben te herkennen aan runner haha. , daar is speciale parkeerplaats( soort van ) voor tog ?? om alle scooters neer te zetten en dan schiet ik ook wel ff foto's denk ik en ff filmpjes maken komt wel goed :) kan er helaas niet hele dag bijzijn maar ben er denk ik tot 2 uur en kom iets van 11 uur aan

Oiiiiiii tot morgen, allemaal
 
Machiel. said:
Zometeen ook maar is gaan slapen :X

we zijn er zo rond half 10, net op tijd voor de keuring :W

Hopen dat je niet een uur file hebt want dan ben je te laat :P
ik ga dadelijk ook maar eens slapen.
zie je morgen wel weer :)
 
ik ben weer terug, we zijn weer rond half 2 gegaan ivm niet in kwalifactie geplaats te zijn. Dus ja toen lekker gezwommen hier, mijn snelste 7.83 maja niet echt super ofzow. Was ook erg warm, dennis had 6.91 met een top van 120 nog wat.
Jerno had wat problemen meen ik, had 7.3 ofzow zei dennis tegen me. Maakte wel een erg brute wheelie tijdens een sprint, en dan nog 7.6 of 7.8 rijden 1 van die twee. Was een leuke meeting alleen erg warm.
Oja tessa kwam nog naar me toe of ik een zuigertje had voor marc, (aerox evo 70) maja dat had ik niet helaas ....... op naar de volgende!
 
Net terug... goed warm! de man bij het hek met een accent was dat met me eens :P

Over de "meeting", goed geregeld! Flink wat officials op de been..
baan netjes verzorgd.
Verder nog even met de fotograaf van Z'meer in beeld oid staan praten.

Helaas is er altijd toch kansloos volk op een leuke meeting wat het moet verpesten...
1: de jongens die buitenom probeerden het terrein op te komen en daarbij de officials uitscholden en hun wel ff zouden slaan oid

2: deze meneer die het nodig vond om te burnen langs de baan :L
[IR]http://xs303.xs.to/xs303/06280/DSC00199Large.JPG[/IR]

3: bij de uitgang werd ik bijna omver gewheelied door kansloos volk op speedfights, sr's en runners..

Verder mijn complimenten aan de crew! en haagze (ik was die dude int gele shirt) 9 minuten film is idd weinig hoor, wij verwachten veeeeeeeeeeeeeeeeeel meer! :P

Toch best geslaagd d8 ik zo.. ik heb nog een hele map filmpjes.. niet heel duidelijk maar ik ga nog ff kijken hoe ik die hier neer ga zetten :)
 
Goedendag,

Ik was er ook ff Helaas camera deed nix :S Maar jah heb me wel aardig vermaakt en idd op een paar mensen na :S Waren ook paar kanslose figuren die met de fiets gingen wheelien langs alle mensen langs het hek zeg maar :S Naast de baan :S en dan Zeg ik van ga gwn naar huis dan of zo... HOU JE bek man ik sla je :P zijn gek joh sommige mensen ;)


Ik loop daar met me runner Want wou hem naar andere kant rijden hoor ik van Je knipperlicht staat nog aan :P ,
Wie was dat :P??

Iig Wel leuke tijden zijn er gereden, vond het een warme gezellige dag :D
 
zo, net terug...

alles zeer netjes geregeld.. ook voor de bezoekers, kon met me scooter gewoon tot aan de sprintbaan en um daar netjes neerzetten..

jammer dat er altijd wel weer van dat kansloze volk rondloopt,, maar voor de rest erg netjes geregeld, ook met baanofficials enzo!
compimenten daarvoor

mcdonalds ook lekker dichtbij:7

ps: die blauwe speedzip van epc is echt :~:W

er ging trouwens nog een neg0r op ze smurf omdat die gewoon te hard gas gaf, en ze zippert sloeg achterover..

al met al, warm maar wel heel gezellig!:)
 
Ben ook net terug, vond t een vrij geslaagde meeting :)

TommiiY's rox nog gespot :P


En die 90cc raket ging ook vrij hard, weet iemand beste tijd van dat ding ?
 
Last edited:
Back
Top