SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #44

Status
Not open for further replies.
Soms geeft verkeerd om meer grip als in de goede richting :+

Vanavond het kapwerk van de zip een kleurtje geven :)
 
iemand nog een sonic achtervelg liggen die hij voor een HEEL mooi prijsje weg doet . of mss wel wilt sponsoren voor een iemand die hem heel goed kan gebruiken . liefst zonder bandje !:p hahah heb een reseve nodig om bandejes te testen ! en mocht en het echt neit gaan met een schwalbe kan ik dan meteen een andere velg er op knikkeren !
 
ja is voor een deel ook wel zo, maar wil graag een beetje testen ! is ook leuk . en heb nu net ff stukje geprobeert met die schwalbe . en zonder burnen ist niet veel maar als je hem ff paar sec rond laat gaan heeft hij echt veel grip ! merkte vrij weinig verschil met die tt 91 alleen hij heeft iets meer wielspin

alleen met die tt91 burnde ik niet . en dus zit er wel degelijk verchil in maar als je hem ff op warmt is het voorzover als ik kan zien redelijk . maar ook dit is weer neit getest op asvalt dus uiteindelijk heb ike r nog niets aan om dit te posten dus ik houd het hier maar bij hahahahahahahaha
 
nog ff vraagje namens hugo . weet iemand de nummers van de malossi overrange snaar voor in pia korte carters nieuw model overrange 05

hij denkt dat die niet meer leverbaar zijn maar dat lijkt me sterk


PS ik post best veel :p
hahahah
 
Ze zijn ook niet meer leverbaar. Als iemand of een dealer/winkel/shop ze nog in voorraad hebben, kan iemand het mij dan laten weten.

Het gaat dus om piaggio korte carters(wel de nieuwe carters) en 2005 model overrange.
 
Vorige week deze binnengesponserd :p

6231d7c2.jpg


Duro bakbami supah phlahk bant! wang pang!!
 
Voor mij is de PMT regen slick de beste band, en daarna de Sava alleen de PMT's zijn moeilijk leverbaar...
 
Ik kan sowieso die slicks regelen, als je wilt dan kan ik voor je vragen of ze die regen banden hebben!
 
Is dat de enige camping die nog plek heeft?
En is die camping waar sbo/kees het over had niet groot genoeg dan? Zit die al vol?

En waarvoor dient een Torsion Control?

Degene waar kees het over had wilde geen jongeren aannemen. Degene waar wij nu zitten hadden daar geen problemen, de man aan de telefoon vond het zelfs mooi hij was helemaal geïntereseerd in hoe hard die scooters konden enz :W
 
Ik weet dat dit niet msn is, maar dit is wel zulk slap ge ouwehoer. Een msn gesprek tussen Jasper en mij:

asper says:

18:06:58
kut pak die telefoon

I say:

18:07:04
nee jonge

das kk vermoeiend


jasper says:

18:07:16
ik bel net zo vaak tot je op nemt

neemt


I say:

18:08:24
sukkel
icon_05.gif



jasper says:

18:08:37
komt ioe

ie


I say:

18:08:44
doei


jasper says:

18:08:55
hahaha hij gaat over


I say:

18:09:20
jij verveelt je egt

icon_05.gif



jasper says:

18:09:25
ja klopt

neem nou op

anders ben ik zo zielig
icon_05.gif



I say:

18:09:42
whahahaha

dit ga ik op t forum zette
icon_05.gif


sorry man


jasper says:

18:09:58
je doet maar
 
whahahahahahhhahhahhahahaahhaah


hugo is te lui om ff de telefoon te pakken die 5 meter lopen bij hem vandaan ligt :p
hahahahah
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top