SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #41

Status
Not open for further replies.
maar even heel simpel gezegt
kan me niet voorstellen dat er ergens in nederland niet 200 jongens rondlopen die maar al te graag hun geld willen uitgeven aan een sprinter..
 
ik denk dat de weinig inschrijvingen ook te maken hebben met de kalender van 2011
4 wedstrijden waarvan er 3 onder voorbehoud
ik denk dat dat ook niet bevoordelijk is voor het aantal inschrijvingen
hopelijk komen er snel een paar bij die zeker zijn
 
Dat de kalender rond deze tijd nog vrij leeg was is vrij normaal dacht ik zo.. Worden er gewoon weer 8 als vorig jaar denk ik:)
 
dit is SBO sprint slapgeouwehoer heiso:D



Willen ws. niet het probleem. Kunnen dat is het.

200 jongens over heel nederland die hun geld KUNNEN uitgeven aan een sprinter?
geloof jij daar niet in?
Denk eerder dat mensen om bepaalde redenen niet mee doen aan SBO.
Veel van die redenen zijn hier al genoemd.
 
dit is SBO sprint slapgeouwehoer heiso:D





200 jongens over heel nederland die hun geld KUNNEN uitgeven aan een sprinter?
geloof jij daar niet in?
Denk eerder dat mensen om bepaalde redenen niet mee doen aan SBO.
Veel van die redenen zijn hier al genoemd.

Lijkt mij niet nee. Aangezien ze voor een complete sprinter tegenwoordig maar 600/700 euro uit willen geven.

Maargoed we zullen het zien. Het is trouwens niet mijn bedoeling om alles de grond in te trappen! Dit is gewoon mijn visie over waarom er zo weinig mensen nog sprinten of gaan sprinten.
 
Ik sluit me volledig aan bij Nelis. Maar overal heb je wel een dipje, vaak van 1 a 2 jaar. Daarna gaat het vaak weer beter.

ff iets anders, om een zip type 1 vork in me nrg te zetten hoef ik alleen maar stuk van het frame in te korten en lagerschaal van zip erin te zetten?
 
Lijkt mij niet nee. Aangezien ze voor een complete sprinter tegenwoordig maar 600/700 euro uit willen geven.

Maargoed we zullen het zien. Het is trouwens niet mijn bedoeling om alles de grond in te trappen! Dit is gewoon mijn visie over waarom er zo weinig mensen nog sprinten of gaan sprinten.

Tsja, vroeger(wat is vroeger) 5/6 jaar geleden werkte ik me de tandjes om aan het eind van de maand weer iets snels te komen voor me brommer. Hetgeen waar jij je dan de tandjes voor gewerkt hebt, maak je tegenwoordig 60% verlies op, dat is al 1 struikelblok.

2, met de komst van de chinese zooi (wat overigens niet slecht hoeft te zijn) is de 2takt markt in onderdelen vrijwel in elkaar gezakt

3, de evolutie van de jongeren van nu gaat veel sneller als voorheen, plus dat daar ook weer andere nieuwe intresses bij komen kijken, zoals buideltasjes voor mannen, een cremépje voor mannen dat soort onzin
 
en bovenaan heb je een ander lager nodig, dan moet je daar ook een stuk vanaf zagen en een type 1 cup erin doen.

thnx, meende al dat het zo moest. Nu ff een vorkje ergens op de kop zien te tikken:D

:winner: buideltasjes en cremépjes, godnondju! De nieuwe jeugd verwijft inderdaad.
 
Hello sbo#159 it appears that you have not posted on our forums in several weeks, why not take a few moments to ask a question, help provide a solution or just engage in a conversation with another member in any one of our forums?

tering is nie vaak te zien bij me:d
 
haha dat heb ik regelmatig. Maar nu de temp hoger gaan begint het hier weer te kriebelen.

Dit jaar waarschijnlijk H'veen dag inschrijving pakken :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top