SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #38

Status
Not open for further replies.
En al was je op tijd word je afgekeurd op je kappen :+

@Steef, ik zal basje zo eens bellen dan!
 
Nee ik had gehoord dat Jorn en Martin allebei rood gingen rijden in de finales, gewoon omdat ze dat leuk vinden!

martin en jorn finale? wat voor natte droom is dat ik hoorde dat ze allebij bij hun eerste run vastliepen en in de brand vlogen en dat ik 1e werd en ok ok youry 2e werd

jorn gaat je boeken :*


in welke wereld? ga maar naar de bibliotheek en ga daar maar met boeken gooien ofzo

:D
 
Ja Robert zet gewoon een dikke tijd neer en rijd dan de sensor kapot zodat niemand die tijd kan verbeteren :+
 
heb je honger martin ? :+

Robert kon er volgens mij zelf ook wel om lachen..
alleen jammer van de dag maargoed..
 
dat klopt..
maar het is ook zo weer op gelost..
die sensor moest gewoon weer aan de kabel gemaakt worden, nieuwe staaf draaien oid om de sensor op te hangen en een M10 bout opnieuw door de voet draaien..
that's it :)
 
Goeie grap kees :X

Had je dat ook gezegd als youri eroverheen was gereden?

Was niet lullig bedoeld hoor! Ik ben blij dat we er allemaal om kunnen lachen nog want het blijft bizar dat Robert zijn machine recht kon houden...

Het is trouwens YOERY niet youri wat heeft iedereen met die naam zeg :p

dat klopt..
maar het is ook zo weer op gelost..
die sensor moest gewoon weer aan de kabel gemaakt worden, nieuwe staaf draaien oid om de sensor op te hangen en een M10 bout opnieuw door de voet draaien..
that's it :)

Ja de schade aan het systeem valt heel erg mooi eigenlijk was alleen het statiefje kapot.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top