SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #38

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Wuntke @ forum:D

Stephan zegt:
Mja wat voor benzine rijdt jy eigenlijk?
Srry "jij"
' Oscar. zegt:
diesel
Stephan zegt:
Huh serieus?
' Oscar. zegt:
ja man
Stephan zegt:
Hoezo dat?
' Oscar. zegt:
boekt jonge
scheelde flink
Stephan zegt:
Jah maar hoezo?
Octaan gehaalte is hoger in diesel?
' Oscar. zegt:
ja weet k niet man
ja zoiets
speciale kop enzo
Stephan zegt:
Okay.. hmm jah k zit eraan te denken om 98 te pakken en dan met een andere te mengen zodat het octaangehalte rondd de 105 uitkomt ofzo...
' Oscar. zegt:
ja ik zou diesel proberen man


8P8P
 
Gellukig ga ik erniet op in om ook te zeggen dat ik het ga proberen .... En k snapte er al geen aars van dat je diesel erin deed, maar jij hebt je lolletje denk ik dan maar hey.

En d volgende reactie is "haphaphap :p"
 
Ehhh nee natuurlijk niet, ben echt niet dom ofzo zeg ooniet voor niets "Okay... hmmm" snapte ook totaal niet wat hij nu aant lulle was met zn diesel.... Maja dacht zal maar niks lopen ouwemeuken tegen hem was ooknog vbal aant kijken ;p was overigens wel serieus over het octaan gehalte verhogen...

Weet niet wat jullie mening erover is? Het gaat schraler lopen wat dus zou in moeten houden dat er meer olie in moet? Of zie ik dat dan weer verkeerd?
 
Njah, theoretisch kan je met een hoger octaan krapper op sproeier, maar ik denk dat het verder geen bal uitmaakt. Tenzij je sprinter zo scherp staat dat je net die tiende vermogen zoekt.
 
Ehhh nee natuurlijk niet, ben echt niet dom ofzo zeg ooniet voor niets "Okay... hmmm" snapte ook totaal niet wat hij nu aant lulle was met zn diesel.... Maja dacht zal maar niks lopen ouwemeuken tegen hem was ooknog vbal aant kijken ;p was overigens wel serieus over het octaan gehalte verhogen...

Weet niet wat jullie mening erover is? Het gaat schraler lopen wat dus zou in moeten houden dat er meer olie in moet? Of zie ik dat dan weer verkeerd?

Gewoon 50/50 door elkaar. Volledig op 110+octaan zou ik niet doen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top