SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #37

Status
Not open for further replies.
Daar was ik er denk ik 1 van :p Had jij die enorm sterke boortjes, mijn diamant boortjes waren er niks bij9||6

ja jullie stonden tegenover ons met 3 roxen ofzo? ja da waren cobalt boren van bijna 3 euro per stuk:p en ik heb em nog niet trug:D

maar die oranje factory hoeveel peekaah had die en die was toch van een of ander scooter center?
 
Ik heb laatst ham gegeten dat over de datum was. Levert je een prima buikvirus op!
Hele nacht om het half uur moeten kotsen, en de 2 dagen daar op bijna geen hap eten door mijn keel gekregen.
 
ja jullie stonden tegenover ons met 3 roxen ofzo? ja da waren cobalt boren van bijna 3 euro per stuk:p en ik heb em nog niet trug:D

maar die oranje factory hoeveel peekaah had die en die was toch van een of ander scooter center?

Nee ik was met mijn Kymco DJ en vriend van me met grijze 2f4r frame. Heb je daar ook geen boortje van terug weet niet wat die vriend van me er mee heeft gedaan, anders krijg je van mij wel 3 euro 16 mei :p
 
haha nee jonge is allang goed:p
hoe krijg ik die lagers van die waterpomp eruit?
vanaf de vario kant of vanaf de onstekings kant ramme ofwa?
 
Wie had het nou over weinig grip btw?:p

Ik kreeg net te horen dat k met 3,5 bar in m'n band reed, nergens last van:D!

Edit: Oeps verkeerde topic:+


Geen last van wheelspin?
Bij mij was het een ander verhaal... moest 3 keer van het gas, toch nog een tijd van 7.55 neergezet... van de week maar een tt92 monteren:W
 
TT92 hadden wij echt totaal geen grip mee, en sava viel eigenlijk ook nog best tegen.

Maar wilt iemand inloggen op zijn sbo profiel op de site die zondag gereden heeft en kijken of de tijden kloppen bij zijn profiel? Dus naast 'waarschuwingen' (ja die komen er ook nog in!)
 
Ik kan ook een Slick proberen.. hoe is dat dan..? Of gaat jullie voorkeur toch uit naar een tt92?

Edit: Kees mijn tijd klopt!
 
Martin Kossen rijd bijv met een TT92 en heeft daar goede grip mee, maar hij is ook vrij zwaar dus de druk op zijn band is goed. Op onze aim software zagen wij duidelijk minder wheelspin met de Sava maar in de finales had Yoery nog steeds aardige wheelspin.
 
Hmmm.. word moeilijk want mijn gewicht ligt erg laag, ik ga denk ik gewoon eerst een tt92 testen, als het dan nog niet verholpen is weet ik het ook niet meer|(
 
Je moet ook op het weer letten. Een band kan ook te zacht zijn, zeker als het warm is. Maar de baan in Sluiskil is vrij goed qua grip daar had Bas vorig jaar zelfs de eerste plaats nog gehaald met een Deestone :+
 
Nee ik was met mijn Kymco DJ en vriend van me met grijze 2f4r frame. Heb je daar ook geen boortje van terug weet niet wat die vriend van me er mee heeft gedaan, anders krijg je van mij wel 3 euro 16 mei :p

Geweldige overloop had jij trouwens :+.

Die sawa bandjes zijn echt mega zacht. Hoef je volgensmij eigenlijk ook niet mee te burnen als je een beetje gewicht op de band zet. Ze slijten wel als een gek heb ik gemerkt.
 
Ja maar dat ligt er ook aan hoeveel je zelf weegt en de scooter, en jij zit ook meer boven de band, ik zit verder na voren, voor het blok zeg maar
 
Ja daar zit het probleem hem grotendeels denk ik. Ik ga toch weer testen met PMT bandjes verschillende compounds (hard en super-soft). Omdat deze bandjes smaller zijn word de druk op het contact oppervlak groter, dus wie weet.
 
Waarom probeert niemand de Heindenau K58 (Racing compound). Ik gebruik deze band op het circuit als regenband. Echter heeft de band ook een voordeel voor de sprint; de band hoeft niet warm te worden om grip te hebben. Dus je hoeft niet te burnen, en je hebt toch grip. En ik kan je vertellen, die band heeft grip! Kan je zelf nog sprinten in de regen :D!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top