SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #37

Status
Not open for further replies.
Wie had het nou over weinig grip btw?:p

Ik kreeg net te horen dat k met 3,5 bar in m'n band reed, nergens last van:D!

Edit: Oeps verkeerde topic:+
 
Misha, zal ik op jouw scooter in de Scooter70B rijden op Sluiskil :+ Kunnen we het oscar moeilijk maken haha
 
Nope!
Ding liep zwaar bagger en ik was te LICHT:p
en kai zijn pak was afgekeurd dus hij reed mooi met mijn pak:)
maar over een weekje goed banken en dan knalle op sluiskil!
vond het trouwens egt een goed georganiseerde meeting alleen er mochten inderdaad wel wat meer prullenbakken staan..
 
Langs de baan stonden veel prullenbakken maar ik heb alsnog aardig wat platgetrapte blikjes etc mogen opruimen. Baalde ik best wel van. Hoe moeilijk is het om even 1 minuut te lopen, maja
 
Tja, die "rietjes" zijn om bij te huilen !
Heb vandaag spul gehaald, woensdag lassen. Morgen project page update dan zien jullie meer.

Ondanks m'n frame vond ik het zeker wel een geslaagde dag ! :)

Waar is het frame precies gescheurt?

Vindt het ook niet zo gek dat als je gaat slijpen in de achterstaaf dat het frame gaat scheuren, zo gaat alle stijfheid eruit.
 
ja inderdaad flink wat rommel langs de baan ook erg veel bij de ettenleurse jeugd afdeling:p
zwaar irritant trouwens dat hun telkens gingen rijden en als ik 1 keer hard gas gaf er meteen iemand voor me stond?
 
Gewoon van de scooter af trappen dat soort volk.. Vind gewoon dat je op het terrein niet mag rijden klaar. Vond de weg naar de ingang al krap gaan, werd bijna omgereden toen we wegliepen door van die sjonnies.
 
Waar is het frame precies gescheurt?

Vindt het ook niet zo gek dat als je gaat slijpen in de achterstaaf dat het frame gaat scheuren, zo gaat alle stijfheid eruit.

Bij de bovenste blokophanging, aan de uitlaat kant.
Ik vind het achteraf ook niet zo gek hoor. Word morgen weer gelast. En ga die achterstaaf aanpassen zodat me dit iig niet weer gebeurt ! :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top