SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #37

Status
Not open for further replies.
binzodfbg08jfjkrb.jpg


AC RT70 :W
 
Ziek een AC RT70 :p alleen nu nog koelvinnetjes erop want dit word iets te snel warm vrees ik :X
 
Ja maar heb je er weleens mee in de finale gestaan? Of zoveel vermogen gehad dat je je band toch aardig moet opwarmen? Dan zul je zien dat zo'n cilinder veel te snel warm is hoor.
 
Ja maar heb je er weleens mee in de finale gestaan? Of zoveel vermogen gehad dat je je band toch aardig moet opwarmen? Dan zul je zien dat zo'n cilinder veel te snel warm is hoor.

Na iedere run kon ik direct weer aansluiten en heb momenten gehad dat er dan nog maar 4/5 tweetallen voor mij stonden, en dan ging het zonder problemen. Band opwarmen was ook niet zo'n probleem, heb flinke burns gezet en dan nog gewoon zonder problemen gereden.

Maar het vermogen wat je hebt zorgt idd. ook voor de temperatuur. Ik had toen 21 pk op het achterwiel. Maar zou het nou zoveel verschillen als je 21 of 23 hebt?
 
Waarom is er toch altijd gezeik over het onderwerp "Heiko". Is het nou omdat hij echt zulke beunpraktijken heeft, of omdat iedereen het makkelijk vind om de schuld op hem af te schuiven.

Ken hem verder niet persoonlijk ofzo, maar hoor er al jaren oerangoetang verhalen over :p.
 
Verhaal komt me bekend voor maar van een ander :p
Verder bemoei ik me hierniet mee :)

Zin in de 16de!! :D

gelijk heb je niemand hoeft zich ermee te bemoeien, maar dat het even duidelijk is dat wij hem niet genaaid hebben maar hij ons..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top