SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #37

Status
Not open for further replies.
Pia, ik heb zelf 2 sprintframes, 2 2fast blokken, eigenlijk 2 complete sprinters. Vind helaas te gruttig en te duur :) Was bedoeling 1 voor me vriendin en 1 waar ik op rij. :p
 
Last edited:
Gisteren zijn Tom en ik naar saarbrucken geweest. Helaas was het vermogen wat er ingezeten had niet meer aanwezig. Met een magere snelste 7.09 3e geworden wat al aangeeft dat er zeer slechte tijden gereden werden wat ik niet zo 1-2-3 kan verklaren. Iedereen reed slecht, uiteindelijk tog nog een zeer geslaagde dag gehad :)

(ik weet niet of ik het hier mag posten maar ik wou het ff kwijt en kon geen topic vinden over de DSSC)
 
Nou als je jouw post vergelijkt met al dat ouwe slappe gelul wat haast over de SBO gaat dan mag je van mij dit posten hier hoor :p

Ga je nog met een daginschrijving mee doen aan SBO oid?
 
Nou als je jouw post vergelijkt met al dat ouwe slappe gelul wat haast over de SBO gaat dan mag je van mij dit posten hier hoor :p

Ga je nog met een daginschrijving mee doen aan SBO oid?

Gisteren ook naar Saarbrücken geweest,

snelste tijd niet kunnen verbreken, echter wel dik eerste geworden!
 
Denk je aardig voor iemand te zijn met het lenen van spullen etc. en dan niet eens netjes betalen, lekker gaar!
Wat voor tijd had je gereden Heiko in Duitsland?
 
best wel een kudt streek dus..
mja ik snap het idee er niet achter nog een superspecial te bouwen als je al zoon aerox heb?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top