SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #35

Status
Not open for further replies.
via de zaak zeker? kreeg laatst vip kaarten voor fc utrecht met eten en drinken, terwijl ik een kakkerlak ben

@Paul ja maar wat voor tijden reedt je?(kom niet met grappen aan)

laten we het maar niet over jouw tijden hebben:+
volgensmij heb jij nog nooit onder de 8 gereden.

maakt verder ook niets uit ofzo als je maar lol heb, maar nu je er toch over begint.
 
Dat verhaal van grote sproeier met kouder weer wordt behoorlijk overdreven. Hooguit dat je zuiger iets wat licht uitslaat maar, veel meer in de mééste gevallen niet.
Zou de oorzaak dus ook niet daar zoeken.. Het is inmiddels denk wel een graad of 10 en het verschil met 20 a 25 graden kost je geen cilinders.
 
laten we het maar niet over jouw tijden hebben:+
volgensmij heb jij nog nooit onder de 8 gereden.

maakt verder ook niets uit ofzo als je maar lol heb, maar nu je er toch over begint.

Als je niet weet waar je over praat zeg dan niks, heb in 2008 zowat alles onder de 8 gereden:!
 
Dat verhaal van grote sproeier met kouder weer wordt behoorlijk overdreven. Hooguit dat je zuiger iets wat licht uitslaat maar, veel meer in de mééste gevallen niet.
Zou de oorzaak dus ook niet daar zoeken.. Het is inmiddels denk wel een graad of 10 en het verschil met 20 a 25 graden kost je geen cilinders.

Niet alleen temp. heeft invloed op je mengsel
 
indd,,en als je op de sprint bent zul je merken dat soms mensen wel degelijk last hebben van weersinvloeden,luchtvochtigheid bijvoorbeeld,,

denkt aan hengelo:+
 
Erg leuk was dat ja :D. Veel vastlopers. Mijn shirt was ipv helderblauw, zwart en me scoot liep heerlijk :D, alleen jammer dat ik nog geen goede achterband had.
 
indd,,en als je op de sprint bent zul je merken dat soms mensen wel degelijk last hebben van weersinvloeden,luchtvochtigheid bijvoorbeeld,,

denkt aan hengelo:+

Hou stil.
Geen één run zonder wheelie kunnen maken toen, kwartgas of wat dan ook.

P.S. ff serieuze vraag, wat voor invloed heeft een achterstaaf? -behalve minder gewicht:rolleyes:-
 
Dan zakt je scooter aan de achterkant niet in als je gas geeft.
Zou dan moeten zorgen dat de kans op wheelys kleiner is:p
 
als je gas geeft gaat je achterkant juist omhoog, met een staaf is alles stijver en maak je juist sneller wheelies.
 
indd,,en als je op de sprint bent zul je merken dat soms mensen wel degelijk last hebben van weersinvloeden,luchtvochtigheid bijvoorbeeld,,

denkt aan hengelo:+

die van mij heb daar weinig last van..
als ik op straat wilde knallen deed hij keer op keer weer ze best:W

was me jog maar zo makkelijk8P dan had ik nu al rondgereden:|
 
als je gas geeft gaat je achterkant juist omhoog, met een staaf is alles stijver en maak je juist sneller wheelies.

Ok, ik heb het me zo een keertje laten vertellen op een sprint, heb me er nooi echt in verdiept:)


Wie heeft je onderschrift trouwens verzonnen?:+
 
Ja daar zit ik dus mee, want als ie inveert, moet dat ie toch ook weer terugveren? En als dat gebeurt terwijl je in een wheelie zit dan wordt dat alleen maar erger (lijkt mij).
 
Hou stil.
Geen één run zonder wheelie kunnen maken toen, kwartgas of wat dan ook.

P.S. ff serieuze vraag, wat voor invloed heeft een achterstaaf? -behalve minder gewicht:rolleyes:-

Het uitveren van de achterveer, als je gas geeft is een bepaalde tijd dat je scooter niks (vermogen verkwisten) doet met het vermogen wat je op het achterwiel zet. Die moeite wat het blok doet om je achterveer omhoog te duwen word met een staaf mooi in het accelereren gestoken :).

EDIT: Een verend subframe is eigenlijk hetzelfde verhaal :). Hoe minder verende dingen, hoe sneller je inprincipe uit stilstand vertrekt.
 
Met andere woorden: wieliesz for reesz. Ach, we gaan het toch doen, er moet ergens 10kg vanaf.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top