SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #35

Status
Not open for further replies.
Idd, vind het bij pia vrij loos als je met elektrische rijdt. Ik heb zelf me oliepomp er op zitten maar helemaal gestript daardoor lagert die daar alsware op en loopt heel soepel. Het koelt ook super goed. Ik vind altijd zo min mogelijk elektrische zooi op me scooter het chilst.
 
Op de bigbore en speed zip wel, hij reed met oude carters.

Ik rijd nu ook met nieuwe carters, ik rijd ook gewoon met intern. Lekker chill, geen accu zooi enz, goede koeling, ipv half, ideaal:W.
 
ik heb op mijn zip beide...mja weet niet eens hoe dat zit als je de bosch pomp uit laat..mja ik ben ook maar een beunhaas
 
Godver!!

Verslagje van gisteren.

Jog gaf aardig weinig vermogen(22.5)
Alles geprobeerd en omgewisseld niets hielp.
Cilinder eraf getrokken, zuiger een hap uit. zuigerveer vast. hele mikmak. cilinder ook beschadigd.

Meteen naar ATM gereden(rit van 250km)laten honen naar C, snel teruggereden, nieuwe zuiger eirn,half uur gezocht naar zuigerveer met goede slotspeling.
Alles gemonteerd, squish goed.
Runs gemaakt. vermogen zat alweer aardig in de richting..
Na 10 a 15runs ineens bam! en uit.
Cilinder eraf. zuiger helemaal gedetoneerd.weer hap uit.zuigerveer vast en cilinder beschadigd, binnenkop kapot....

Weet niet of ik het nog allemaal ga redden voor de 18e.
 
Mooi kut, maar moet makkelijk lukken voor de 18e, desnoods koop je ff een speed voor tijdelijk
 
Oorzaak nog niet gevonden. mengsel stond goed.ontsteking nog goed. geen rare geluiden vantevoren.. erg raar iig.

Er ligt hier nog een cilinder als noodoplossing eventueel. maar dan moet ik daar ook eerst flink mee testen voordat dat gaat lopen.
 
Mooi kut idd altijd wat met die 7t's, maar kan je beter wat geld erbij leggen en die ander afstellen als een seizoen verneuken door steeds weer dezelfde neukfout te gebruiken:D
 
Zonde! Al oorzaak gevonden?

Mijn cilinder was ook al 'zomaar' kapot gelopen bij Vas, maar lag niet aan hem ofzo hoor want hij heeft toen alles ook op zijn eigen blok uitgetest wat god verboden heeft. Misschien heerst er wel een vloek bij Vas op de bank :D!
 
Mooi kut idd altijd wat met die 7t's, maar kan je beter wat geld erbij leggen en die ander afstellen als een seizoen verneuken door steeds weer dezelfde neukfout te gebruiken:D

Het gaat me zowieso weer veel geld kosten, welke keuze ik ook maak.
Maar denk dat het wel goed gaat komen, gaat alleen veel tijd in zitten:p maarja is altijd laatste moment he:p
 
Mijn cilinder was ook al 'zomaar' kapot gelopen bij Vas, maar lag niet aan hem ofzo hoor want hij heeft toen alles ook op zijn eigen blok uitgetest wat god verboden heeft. Misschien heerst er wel een vloek bij Vas op de bank :D!

me blokje afgesteld bij Vas, rondje dorp 200m warmloper:eek:

heerst gerust een vloek in zijn bank:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top