SBO Sprint - Rotterdam 5 juni

Misschien beetje lijpe vraag, maar de toeschouwers mogen tog wel gewoon het terrein op net als bij driewegen? want wij gaan met een paar van de SKZ mee, maar is het dan niet zo dat toeschouwers gewoon ergens achter hekken moeten blijven ipv mee het terrein op?

Omdat dit in een ander soort evenement is zeg maar, misschien dat het dan anders geregeld is :)
 
>Mark< said:
Misschien beetje lijpe vraag, maar de toeschouwers mogen tog wel gewoon het terrein op net als bij driewegen? want wij gaan met een paar van de SKZ mee, maar is het dan niet zo dat toeschouwers gewoon ergens achter hekken moeten blijven ipv mee het terrein op?

Omdat dit in een ander soort evenement is zeg maar, misschien dat het dan anders geregeld is :)


gingen jullie met ons mee dan :P?
 
we zullen wrs ook van de partij zijn met een hele groep ;)...wij zotte belgen kom daar speciaal voor :p...hopelijk is het dus weer de moeite maar daar twijfel ik niet aan..nu alleen maar hope op goei weer..:)

greetz linne cruiser05 8)
 
>Mark< said:
Misschien beetje lijpe vraag, maar de toeschouwers mogen tog wel gewoon het terrein op net als bij driewegen? want wij gaan met een paar van de SKZ mee, maar is het dan niet zo dat toeschouwers gewoon ergens achter hekken moeten blijven ipv mee het terrein op?

Omdat dit in een ander soort evenement is zeg maar, misschien dat het dan anders geregeld is :)


als jij 10 euro betaald mag jij het terrein op en kan je aaaaaaaalles zien wat er te doen is :* :P
 
Sonic Tuning said:
is er de mogelijkheid om van zo op maandag te overnachten of iets. want ik ga waarschijnlijk naar duitsland za-zo dan zou ik voor een paar uur na huis moeten om vervolgens weer te vertrekken naar rotterdam.


Zoals al gezegd, kun je misschien het makkelijkst een camping pakken.
In reeuwijk bijvoorbeeld, ligt een camping echt heel dichtbij de afrit van de a12. Vanaf daar ben je met een half uur rijden bij t ram-festival denk. Kost niet zo heel erg veel geloof ik.
http://www.campingreeuwijk.nl/

Je kunt natuurlijk ook ff zoeken naar eentje dichterbij rotterdam. Tis maar een suggestie :P
 
thanx. ik bekijk het nog even. het is namelijk nog niet zeker of ik naar duitsland ga dus misschien is het helemaal niet nodig.

aangezien ik op moment nog niks rijdend heb in de schuur :(
 
van die toeshouwers wete ik niet, die moeten igg wel betalen als ik me niet vergis.

met SBO licenctie kom je gratis binnen + 1 monteur.
 
afgelopen weekend zat me PM box aardig vol ivm sbo sprintvragen.. ondertussen hebben de meesten al een antwoord.

ivm overnachting startbewijshouders is mogelijk, maar niet voor mensen die willen rijden met een dagstartbewijs. (je komt dus niet binnen zonder startlicentie)
 
Nieuws: het gofast girls promoteam zal op en rond de sprintbaan aanwezig zijn (en ook bij de rijders voor fotootjes ;))
 
Razma said:
Nieuws: het gofast girls promoteam zal op en rond de sprintbaan aanwezig zijn (en ook bij de rijders voor fotootjes ;))

Kan dat laatste ook voor de crew geregeld worden???? :+
 
Razma said:
Nieuws: het gofast girls promoteam zal op en rond de sprintbaan aanwezig zijn (en ook bij de rijders voor fotootjes ;))


Dat is leuk om te horen :P maar dus als ik het goed begrijp mogen de sbo rijders. van zondag op maandag overnachten incl 1 monteur ?
 
-arthur- said:
is het renners kwartier nou afgesloten voor bezoekers van het evenement ?

ik heb er wel zin in. en ben er ook op tijd zoals altijd :W

edit/. moeten er op zondag nog demo's gereden worden of lees ik daar overheen ...


???
 
dit adres tond op de site van t festival:
Adres : Rijksweg 37
Postcode : 4255 GE Nieuwendijk

is dit het evenemententerrein?
licht toch wel aardig endje van R'dam af.
 
Back
Top