SBO Sprint - Rotterdam 5 juni

Heel dat evenement is gaaf, der is 5 juni buiten de scootersprint nog zoveel te doen :p autotrek lijkt me gaaf en net als vorig jaar is der ook weer legal streetraces :p
 
Het kan zijn dat ik er overheen heb gelezen, maar hoe zit het met bezoekers? Moeten die "aan de deur" kaartje kopen ofzo? Kan op de site van het festival zelf er vrij weinig over vinden.
 
Daar kan ik nu duidelijk op antwoorden na de vergadering van gisteren.
Elke startbewijshouder kan MON startbewijs tonen aan de entree en gratis naar binnen inclusief begeleider/monteur. Niet vergeten dus !
(er volgt ook nog een mailing)

Dit kan vanaf 8u00 tot en met 10u00.
Daarna het terrein opkomen voor inschrijving nog is onmogelijk. Het is een giga festival, dus moet er ook voor strikte regels gezorgd worden.

Voor mensen met een dagstartlicentie:
Je kan je aanmelden bij de entree, daar worden de eerste 50 inschrijvenden voor een dagstartlicentie ontvangen en krijgen toegang + de nodige inschrijfpapieren (ook met extra toegang voor monteur + begeleider).

bezoekers betalen gewoon entreeprijs en krijgen toegang tot het volledige evenement uiteraard (10e)
Supermotards, autotrek, rally, demo's ed. Giga veel activiteiten te doen daar.

[edit] de mailing naar alle startbewijshouders voor de sprints is onderweg. :)
 
Last edited:
entree voor het evenement hoef je uiteraard niet te betalen.. je gewone inschrijving uiteraard wel voor het sprinten :)
 
ding is wel bruut :W

alleen reken er niet op dat ie echt lang zo gaat rijden @ RAM, deed die quad ook niet, is de baan te smal en te kort voor. Maybe ff klein stukje...
 
eeeh je scooter ... :s

ik ben ook aanwezig ... is zo alle jezus dicht bij dat ik wel van de partij moet wezen ... kneem de zippert ook wel mee om ff een sprintje te trekken just for fun :D
 
nee ik denk dat ie bedoelt, dat ie zijn startbewijs nog niet heeft opgehaald. want ik heb dat namelijk ook nog niet gedaan( op de 1e sbo meeting).
Dus moet ik dat dan gewoon bij de entree zeggen ofzo?

alvast bedankt voor het antwoord
 
Jongens, ik weet dat jullie het goed bedoelen, maar laat dat door Razma of Candyman bevestigd worden zodat er geen misverstanden of onduidelijkheden ontstaan.
 
rox12 said:
nee ik denk dat ie bedoelt, dat ie zijn startbewijs nog niet heeft opgehaald. want ik heb dat namelijk ook nog niet gedaan( op de 1e sbo meeting).
Dus moet ik dat dan gewoon bij de entree zeggen ofzo?

alvast bedankt voor het antwoord

haar startbewijs :*
jaja, jullie krijgen zware concurrentie van een meisje :W

Voor iedereen die in Driewegen het startbewijs niet heeft opgehaald krijgt het morgen thuis (ik verzend ze namelijk vandaag), zodat er niemand ook maar problemen heeft bij de toegang !

Voor anderen die pas na Driewegen hebben ingeschreven en papieren hebben ingezonden en het startbewijs in orde is mail ik deze week nog !

Aangezien het echt een groot evenement is waar we maar in vergelijking een klein onderdeel zijn wil ik absoluut zorgen dat de hoofdorganisatie geen enkel probleem met ons heeft !

Dus het lange verhaal kort: startbewijshouders die alles hebben ingeleverd voor of na Driewegen en nog geen startbewijs hebben krijgen het morgen per post of krijgen mail met hoe en wat :*
 
haman said:
eeeh je scooter ... :s

ik ben ook aanwezig ... is zo alle jezus dicht bij dat ik wel van de partij moet wezen ... kneem de zippert ook wel mee om ff een sprintje te trekken just for fun :D

Ook jij moet wel ff race startbewijs meenemen dan, don't forget.
 
Zo geld is overgemaakt, gisteravond :D, dus 99% zeker aanwezig, eerst effe wachten op de map! en dan meteen weer terugsturen met dokterspapieren erin +ralf+
 
Back
Top