SBO Sprint - Rotterdam 5 juni

Zoals beloofd de startbewijzen op de post gedaan.
(en bevestigd per mail)

[edit] we geven ook nog 7 extra vrijkaarten weg voor het Festival. De info hierover staat in de mailing (alleen voor SBO startbewijshouders)
 
Last edited:
Reken er op dat als je op 8.00 komt dat je niet de enigste bent die naar binnen wil ;) verder gaan bezoekers te voet naar binnen en is er voor auto's e.d. gewoon een ingang via de weg, al zal er wel een rij staan :).
 
Mag je auto niet mee het terrein op??

Hoe doe je dat dan met je afstelspullen en gereedschap, daar kan je toch niet de hele dag mee rondlopen:rolleyes:
 
Raceroxie said:
Mag je auto niet mee het terrein op??

Hoe doe je dat dan met je afstelspullen en gereedschap, daar kan je toch niet de hele dag mee rondlopen:rolleyes:

Sprinters tuurlijk wel ;) der zijn geloof ik 2 straten voor de SBO om teams neer te knallen, alleen bezoekers kunnen alleen lopend of met de fiets naar binnen (dacht ik)
 
weenie said:
hopelijk denkt niet iedereen dat :p

tsja vorig jaar viel het wel mee, kwamen ik rond 8.30 aan alleen toen was er niks wat op de 2e dag pas begon, alles was er toen al, nu zijn er verschillende dingen waaronder de sprint op maandag, dus zal het wel wat drukker zijn :).
 
is het renners kwartier nou afgesloten voor bezoekers van het evenement ?
kan ik trouwens ook op zondag gratis naar binnen ?

ik heb er wel zin in. en ben er ook op tijd zoals altijd :W

edit/. moeten er op zondag nog demo's gereden worden of lees ik daar overheen ...
 
is er de mogelijkheid om van zo op maandag te overnachten of iets. want ik ga waarschijnlijk naar duitsland za-zo dan zou ik voor een paar uur na huis moeten om vervolgens weer te vertrekken naar rotterdam.
 
Sonic Tuning said:
is er de mogelijkheid om van zo op maandag te overnachten of iets. want ik ga waarschijnlijk naar duitsland za-zo dan zou ik voor een paar uur na huis moeten om vervolgens weer te vertrekken naar rotterdam.


Je kan natuurlijk ook voor een paar centen een camping in de buurt pakken:)
 
Back
Top