SBO Sprint - Meppel - 13 April

jammer dat de standaard klasse geen prijsuitreiking had,
maar jah dat komt volgende keer.

Ben wel benieuwd wie daar 1,2,3 geworden zijn. kneem aan dat dit een der dagen online gaat komen.

Dat was zeker jammer idd, Maar ik had nog aan kenny gevraagd wie het nou waren.. hij wist het niet precies maar jij had wel zowieso een beker.

En hij wist te vertellen dat er ook nog een t[h]omas een beker had gewonnen maar hij wist niet welke van de 2 thomassen :p haha

Ik hoop dat de tijden vanavond online komen..
maar HD-tuning heeft zowieso een beker :D
Geslaagde meeting dus !

dagje meppel

nou na een eind rijden aangekomen vervolgens alles geregeld zodat er gesprint kon gaan worden. eerste run, ding voelde goed aan, trok zolas de eerdere runs op straat prima weg en vervolgens bleek ik dus een wheelie van circa 30/40 meter te maken, wat ik dus opmerkte toen ik neerkwam. toen ik de knop indrukte voelde ik al een dipje, maar dacht dat het wel goed zou komen dus volgas (letterlijk), maar hij viel weg rond de 80 meter en bij circa 100 meter peerde hij dus volledig vast, waarna ik uitrolde. ik dacht nog heel heel ff, ik kap ermee, heb t echt helemaal gehad, weer een tijd van 8, zoveel

maarrrrrr wonder boven wonder bleek ik dus alsnog een nette tijd neergezet te hebben, met een goede reactie tijd van (wat ik hoorde) 0,02 seconde. ik kwam met 80 km/uur binnenkwam en had een tijd van 6,86. dit geeft me weer iets meer energie voor de volgende sprint. aan de ene kant pech aan de andere kant geluk, want ik kon toch nog met een 3e prijs naar huis ;).

al met al (ondanks regen en een verzopen tijdsmeting) een geslaagde dag. idereen heeft kunnen rijden waarvan sommige zelfs 2, 3 keer.

succes iedereen en tot zoetermeer!

Last edited:
a3jv9d.jpg

Streep van rene:D

weten iedergeval waar we nog wat aan moeten doen:)

Jij ook succes sheriff :P Je aandenken aan meppel staat 2 paginas terug :X :* :P

Gaat helemaal goud komen :W :+

ja komt goed, want als t niet goed komt moet ik nog meer nagels gaan zoeken om op te eten ;) hahah

BTW, het nagelschaartje is al een tijd verdwenen, sinds ik het gebruik om pakkingen mee te knippen.

Dat was zeker jammer idd, Maar ik had nog aan kenny gevraagd wie het nou waren.. hij wist het niet precies maar jij had wel zowieso een beker.

En hij wist te vertellen dat er ook nog een t[h]omas een beker had gewonnen maar hij wist niet welke van de 2 thomassen :p haha

Ik hoop dat de tijden vanavond online komen..
maar HD-tuning heeft zowieso een beker :D
Geslaagde meeting dus !

idd ff afwachten wie van jullie 2 + wie er 1ste is :P
was igg goeie meeting, alleen liep me scooter erg brak, ben wel 3 keer uit de rij kunnen gaan met problemen.

een vraag aan jullie puur uit nieuwsgierigheid. hebben jullie een aantekening gekregen voor het niet hebben van die achterligt unit, want die ontbrak ( heeft geen voordelen, Moet ik er wel meteen bijzeggen )

Ja ik zag dat je veel problemen had, had je nou ook een nieuwe malossi rotor gekocht ofzo ?

Ik heb voor zover ik weet geen aantekening of waarschuwing oid gehad.
Maar mijn zip woog nog steeds dik over de 140 kilo..
Hoeveel woog die van jou eigenlijk ?

een paar kilo er over de 140.

maar als ik vragen mag waarom heb je die kappen er niet op dan?
want je miste ook nog je voorlamp en je achterspatbord ;)

Omdat ik die in bestelling had staan maar ze waren nog niet binnen :P haha
dus ik dacht van ik ga maar gewoon zo ik neem die waarschuwing wel..
Maar lampunits zoals jij het hebt hoeft er eigenlijk helemaal niet in. Want in het reglement staat dat je lampunits weg mag laten en als je op internet gaat kijken wat een lampunit is is dat die lichten + plus die kap met die ''ogen'' erin. Dus dat is ook een reden waarom ik ze eruit liet.

mij maakt het nietzoveel uit omdat dat gewicht minimaal is. en 140 + is prima voor mij

Maar omdat er zoveel gezeur was over die TC en dergelijke dacht ik die moeten dus echt wel een waarschuwing hebben gehad. zoiezo waren er meer mensen in de standaard klasse die niet compleet waren :P hahaha

mij maakt het nietzoveel uit omdat dat gewicht minimaal is. en 140 + is prima voor mij

Maar omdat er zoveel gezeur was over die TC en dergelijke dacht ik die moeten dus echt wel een waarschuwing hebben gehad. zoiezo waren er meer mensen in de standaard klasse die niet compleet waren :P hahaha

Ja, dat dacht ik ook maar het viel dus wel mee. Maar ik zet het de rest er waarschijnlijk volgende meeting wel op. Want ik vond het niet zo mooi eruit zien hehe..

Back