Net thuis, was echt super! Jammer van het weer
Nelli liep goed, het starten ging ook prima, alleen echt onder de 8 ben ik volgens mij niet gekomen.
Binnenkort maar eens iets zwaardere rollen plaatsen, want hij was rap bij de start, maar top was wat aan de lage kant (vond ik)
En verder de kappen klaarmaken om ze te laten spuiten, hoop dan toch echt de volgende meeting ook met een glimmende kappenset te staan
Verder was de aftermeeting met de mannen van TJ en co zeer tof, een landweg in Dreumel onveilig gemaakt :W
Zooooo net ook terug
Vond het echt een SUPER meeting, ondanks de regen!!
Ook lekker gereden.
Enige waar ik me aan irriteerde was, dat is de Standaard scooter klasse toch een aantal scooter meededen wat het 1 en ander miste wat toch echt aanwezig moest zijn ( Achterlicht unit, voorlichtunit,spatbord, roosters, std lange zadel). Of de keuring heeft niet goed opgelet, of ze hebben het erna gedemonteerd?
Dat vond ik een beetje raar ondanks erzoveel "gestress" erover was op het forum. Want is mijn ogen is dat meer scooter70
Wil graag een reactie hier over van kenny of inne
Voor de rest een pluim voor stichting SBO en de meppel crew uiteraard :W
tim., de walkietalkies waren geweldig
Maarja @ std klasse, lekker boeiend of je een lamp unit erin hebt of niet, als je toch al op 143 kg oid zit.
ik heb een geweldige dag gehad :W
ik had mezelf voorgenomen om onder de 7.5 te rijden en dat er niets kapot ging, en het eerste is me iig gelukt, alleen na de 1e sprint ging me benzine tank kapot, toen 2 uur zitte beunen om wat te fixen, en vervolgens nog 3 runs kunnen rijden
En grote dank aan Meppel Crew en SBO Crew!!!!! was een toffe dag, en inschrijving ging al sneller als vorig jaar heb ik het idee.
(had wel moeite met uit me bed komen net, me rug is naar de hoeren door dat terug lopen)