This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel - 13 April

Ik wil een aantal mensen bedanken zoals!

heel de Meppel crew voor deze super te gekke sprint en gezelligheid! super geregeld.

SBO crew voor het relaxen werken het was zeker weer gezellig!!!

Marco en de rest van de xsh crew voor de goeie service en hulp,volgende sprint zal het resultaat beter zijn

Vasco & Kevin voor de koppeling sleutel

Ons weekend(Dinya & mij)het weekend was zeker top helaas zat het wat tegen waar door Dinya helaas met het nieuwe blokje niet volgas weg kon komen,het enige wat ik heb gezien in haar runs waren wheely's! ik vond het dan nog wel netjes met 2 dikke wheely's in één run toch nog een 7,3 kunnen rijden,voor de volgende sprint een paar leuke dingen in gedachten om volgas weg te kunnen en het voledige vermogen te benutten dus zoetermeer zal het allemaal beter gaan!

we kijken erna uit zeker met de nieuwe ideen.

Ik vond het heel tof om alle bekende rijders weer te zien helaas weinig kunnen ouwe hoeren vanwegen de drukte,en stress en problemen.

Maar al met al een super sprint!!!!!

Zooooo net ook terug

Vond het echt een SUPER meeting, ondanks de regen!!
Ook lekker gereden.

Enige waar ik me aan irriteerde was, dat is de Standaard scooter klasse toch een aantal scooter meededen wat het 1 en ander miste wat toch echt aanwezig moest zijn ( Achterlicht unit, voorlichtunit,spatbord, roosters, std lange zadel). Of de keuring heeft niet goed opgelet, of ze hebben het erna gedemonteerd?

Dat vond ik een beetje raar ondanks erzoveel "gestress" erover was op het forum. Want is mijn ogen is dat meer scooter70

Wil graag een reactie hier over van kenny of inne

Voor de rest een pluim voor stichting SBO en de meppel crew uiteraard :W

Last edited:
Net thuis, was echt super! Jammer van het weer

Nelli liep goed, het starten ging ook prima, alleen echt onder de 8 ben ik volgens mij niet gekomen.

Binnenkort maar eens iets zwaardere rollen plaatsen, want hij was rap bij de start, maar top was wat aan de lage kant (vond ik)
En verder de kappen klaarmaken om ze te laten spuiten, hoop dan toch echt de volgende meeting ook met een glimmende kappenset te staan

Verder was de aftermeeting met de mannen van TJ en co zeer tof, een landweg in Dreumel onveilig gemaakt :W

Vond het ook een geslaagd dagje.
Was nog wel even wennen voor mij en daarom ook slechte tijden gereden door 3 slechte starts. Na de regen nog 1x kunnen rijden en ging ook voor mijn gevoel beter alleen begaf de tijdsmeting het toen helaas. Al met al was het toch een geslaagde dag.
Meppel en SBO crew bedankt!

eeeeeeee koude KONYO alllusss PER???

meeting was zeker lache man
wel een zeeeer lange dag..:S maar des ondanks toch een tijd van 7.3 neer gezet
aftermeeting was ook wel lache
mvg

alain

Ik weet precies over wie je het hebt haha. Ik had ook de keuring strenger verwacht, maar ik vond het prima zo. Geen gezeur om onbelanrijke kleine dingetjes. Maarja @ std klasse, lekker boeiend of je een lamp unit erin hebt of niet, als je toch al op 143 kg oid zit.

iemand btw nog een FUCKING lelijke (std klasse) sonic gezien met geschuurde kappen en witte velgen?Foto's?

Ik zag trouwens ook heel veel camera's langs de lijn, er is ook nog een site omgeroepen waar nog foto's op komen, iemand enig idee welke site dat dat is?

meppel was vet,

Ondanks wat tegenslagen,

Geen 7- tijd gemeten (tijdsmeting kaduk)
Karsmeijer die op het laatste moment mijn 23pk overschreden.

Aftermeeting was ook meesterlijk

jammer dat de standaard klasse geen prijsuitreiking had,
maar jah dat komt volgende keer.

Ben wel benieuwd wie daar 1,2,3 geworden zijn. kneem aan dat dit een der dagen online gaat komen.

Maarja @ std klasse, lekker boeiend of je een lamp unit erin hebt of niet, als je toch al op 143 kg oid zit.

Als het de regels zijn vind ik ook dat je die moet navolgen Als je lichter wilt ga dan scooter 70 rijden. Mja dat is mijn mening

Dan hadden ze ook niet zo streng hoeven praten op het forum. Maarja kwacht wel af wat kenny en inne er van vinden

Btw we hadden ook walkie talkie bij ons. Dat was idd best wel rlx :W

Last edited:
ik heb een geweldige dag gehad :W

ik had mezelf voorgenomen om onder de 7.5 te rijden en dat er niets kapot ging, en het eerste is me iig gelukt, alleen na de 1e sprint ging me benzine tank kapot, toen 2 uur zitte beunen om wat te fixen, en vervolgens nog 3 runs kunnen rijden

En grote dank aan Meppel Crew en SBO Crew!!!!! was een toffe dag, en inschrijving ging al sneller als vorig jaar heb ik het idee.

(had wel moeite met uit me bed komen net, me rug is naar de hoeren door dat terug lopen )

Haha, maak dna maar een shopper stuur op je zenith, dan heb je er geen last van +ralf+
wet reed je nou eigenlijk?

7.41 met reactie dacht ik, reactie 0.06, tijd zonder reactie was 7.349.

Het enige wat jammer is, dat ik met maar 18.6 pk rond reed, maar over ruim 2 maanden gaat hij een stuk harder een middag even banken, verschillende inlaten testen, en veel lichter!

maar er is niets van me blok kapot gegaan, dus mijn dag is geslaagd:W