Zo, compleet naar de tering.
Super vet weeekend gehad:W
Zaterdag avond naar Kees gegaan, super gezellig gehad, de kroeg op de kop gezet, en na veel gezeik in slaap gevallen
Vanochtend een gigantische chaos, iedereeen nog steeds kk lam, maar uiteindelijk naar veel geouwehoer vertrokken. Via Leeuwarden naar Meppel gegaan. Mooi weer leek het.
Daar gaan chillen, en de sprints eens bekeken. Zonde dat het ding van Haiko vast liep de eerste run, ding ging namelijk kneiterhard. Voor de rest weeet ik geen precieze tijden, alleen dat onze kleine vriend :* Ronaldo09(Sander) een tijd van 6,2 reed ZONDER reactie tijd.
Wat me wel opviel, was dat het teeeeering druk was. Damnn 3kwartier wachten voordat je kon sprinten. Een uur voor het inschrijven en de keuring. DamnnWas ik even blij dat ik daar niet tussen hoefde te staan.
Voor de rest, bedankt mensen, het was een super weekend!
SBO Weekends zijn de shit, ouweeeeeee!:W
linkje?
Ik had verder gewoon een kutweekend. Alleen de camping vond ik eigenlijk maar leuk, verder ging natuurlijk zoals gewoonlijk alles mis.
Scooterbase, kan dat geloof ik.
Speciale topics er voor
top weekendje.. top mense leren kenne en best lol gehad desondanks dat de zip voor geen fuck wouhier ook plannen voor volgende x.. kut start lag aan me drukveer die heeft het begeven.. niet dat ik van plan was snelle tijde te zette hoor.. waar zijn deze eigelijk terug te vinden van de week ?
groeta superbaby
toch nog ma x de sbo/meppel crew bedankenook de camping was super netjes geregeld
Owja... Props naar Meppel + SBO Crew voor deze te gekke dag!
Ik vond het echt een geweldige dag, en heb ook zelf weer veel verbeterpunten ontdekt, waardoor er absoluut nog meer power uit gaat komen 8)
Wordt super vet dit jaar :W
Je weet wat we gezegd hebben hehlaat maar horen als je het hebt 8)