This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel - 13 April

Lekker dagje gehad.

Jammer dat na er na de regen vocht in de sensoren was gekomen (die dienen waterdicht te zijn) waardoor het systeem niet helemaal mee functioneerde.

Wat echt grappis was dat de std klasse zip van thijssen (EPC) gewoon met de elektrische start. starte

Martijn150, wel finales?!? Graag toelichting ?

Haha, eerste run: 5 meter voor de finish loopt ie kapot. Al met al wel leuk dagje.

22juni zien we wel weer.

Idd Eric, haha ik hoorde een startmotor. zag de zip van tim haha, ook een mooie zijstandaard erop

hahaha,, ikke was kiplekker vanochtend:+
maar waar ging in godsnaam nou dat gesprek ook al weer over

het was iig een topweekend,
was zoals net al gezegd was heel druk maar wel gezellig

voormij zat het een beetje tege..

1e sprint dikk gestotter 8.6
tognog me tegestander ingehaald niet dat je daarveel aan heb magoed..

toen pas na heletijd erachter gekome na veel zoeke
dat er vloeibare pakking in me vlotter zat..
vraag me niet hoe, maar het zat er

2e sprint valse start
en 3e was bijna aan de beurt ging et nietmeer door..

einde vande dag faking saggerijnig naar huis..

maar wel goeie herinneringen aan over gehouden nu ik trugkijk

allemaal tot de volgende sprints..!!

Dat is pas een dikke naaier, maar nog steeds 6.86 sec neerzetten met een op de straat afgesteld ding,en dan nog naaien na 80 meter.we gaan het moeilijk krijgen in de super speciaal.

ik zelf een .. dag gehad,

eerste run zonder nos even wegdek aanvoelen 7.76 gereden
2de run valse start en dan nos indrukken en dan is de accu leeg
daarna accu vervangen,en wilde heiko een sprintje ermee wagen omdat die van hem genaaid was.toen was me klep naar binnengeklapt.Wij de inlaat eraf halen terwijl we in de rij stonden,toen konden we de klep er niet uitkrijgen.daarna maar de cil eraf gehaald en klep eruit gehaald.en toen inmekaar gezet,en trok hij valse lucht bij de inlaat.(kwam ik pas achter bij het banken).bij het banken een magere 20.8 gescoord.terwijl hij 3 weken ervoor nog 33 tot 34 pk sae constant gaf met nos!Maar we hebben nog even tot de volgende sprint.

op het rooster staat:

9 mei meinershagen met de zip sp 2000
6 & 7 Juni X-days met de zip sp 2000
22 juni zoetermeer met sprintframe

naja verder iedereen succes,goede tijden rijden,en veel bandjes oproken

greets uit rotterdam,

dex.

Voor mij mooi dagje, zag het zaterdag niet echt zitten meer ivm tegenvallers. Het blok liep voor geen meter, de starts gingen wel. Uiteindelijk met een goede start toch een 7.65 gereden incl. reactie (0,07) heb ik in iedergeval mijn PR verbroken met 0,15! Doelen volgende sprint: beter gespoten, 20.5 / 21 constant, meer rijen ?

En wat mij betreft twee dikke duimen naar Meppel en SBO crew!

Foto pagina scooterbase
http://www.scooterbase.net/events/22/SBO+Sprint+Meppel+2008+#1/

Brand los

top sprint! goed geregeld. Leuk om iedereen weer te zien en te spreken.
Jammer dat er niet echt snel werd gereden.

Ook bij mij ging het voor geen meter. Had thuis veel geoefend, zip ging echt hard, liep perfect en zonder dipjes.
Kom ik in meppel, heeft hij inneens een ongelofelijke dip die niet weg te krijgen was.
1e sprint: 7,4 (door de dip)
2e sprint: valse start
3e sprint: 7,8 (vreselijk gestotter bij de start)
4e sprint: begon het te regenen dus toen kon ik weer uit de rij.
herkansing 4e sprint: dip was voor een groot deel weg had er een veel beter gevoel bij. Loopt de tijd door!!
Herkansing herkansing 4e sprint: was bijna aan de beurt. wordt het stil gelegd ivm overleden tijdsmeting.

zucht, ik loop dus weer flink wat punten mis. Ben ook veel te fanatiek, loop door een paar mislukte runs ook weer gelijk met een chagerijnige kop rond.
Bij thuiskomst gelijk weer wat gewicht van de zip afgesloopt, en plannen gemaakt voor de volgende sprint.

top weekendje.. top mense leren kenne en best lol gehad desondanks dat de zip voor geen fuck wou hier ook plannen voor volgende x.. kut start lag aan me drukveer die heeft het begeven.. niet dat ik van plan was snelle tijde te zette hoor.. waar zijn deze eigelijk terug te vinden van de week ?

groeta superbaby

toch nog ma x de sbo/meppel crew bedanken ook de camping was super netjes geregeld

Relaxt weekend gehaaad met rest van de crew zeker op de camping! weinig slaap gehad maar ach oant moarn:W dat was het laatste wat ik hoorde voor ik ging slapen, en die toerenbegrenser van iemands auto werkte ook goed haha.
Veel mensen weer gesproken en leren kennen! en ben blij dat ik twee goede runs heb kunnen maken met me frampj, het weer was redelijk te doen en heb ook veel mooie nieuwe creaties gezien op naar de volgende meeting ik heb er zin in !!
goed georganiseerd complimentjes, grreeetzzz

ondanks het weer volgens mij toch wel een redelijk geslaagde dag
en ik denk dat we ook niet heel slecht gepresteerd hebben

filmpjes nog even overzetten dan zou ik het online zetten

groeten

pfoe thuis! eerst ff lekker gedouched!

was weer mega-relaxte pre-meeting @ camping, credits richting de eigenaren! vond het supertof dat we daar konden chillen.

na wilde nacht met veel bier lekker naar meppel cruisen, mooi weertje, lekker BBQ aangeslingerd! goed vermaakt, veel gemeet.. speciale greet @ 5th nick, die maar is wat vaker hallo moet komen zeggen !

ow en harjo, waar blijft mn broodje hamburger?

Je weet wat we gezegd hebben heh laat maar horen als je het hebt 8)

Owja... Props naar Meppel + SBO Crew voor deze te gekke dag!

Ik vond het echt een geweldige dag, en heb ook zelf weer veel verbeterpunten ontdekt, waardoor er absoluut nog meer power uit gaat komen 8)

Wordt super vet dit jaar :W

Owja... Props naar Meppel + SBO Crew voor deze te gekke dag!

Ik vond het echt een geweldige dag, en heb ook zelf weer veel verbeterpunten ontdekt, waardoor er absoluut nog meer power uit gaat komen 8)

Wordt super vet dit jaar :W

Dat kan ik me voorstellen als je 2 dikke Sliders lopend heb en er nog strak uitzien ook Nu nog op de baan tijden rijden.

ik had een dipje met het opbouwen van mijn racefiets, maar zo'n dagje doet je echt goed

was weer een erg leuke ervaring :W

zijn er trouwens nog meer mensen onderuit gegaan behalve de meneer op de rox?

Ik zag namelijk aardig wat mensen flink worstelen met hun machines.