This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel - 13 April

Was idd een zeer geslaagde dag.
Was mijn 3e keer @ een sprint/meeting/.. (SMP, Spaansepolder) en ik kwam alweer spontaan klaar bij de geur van A747 gemixt met rubber.

Ik kreeg al gelijk weer genoeg inspiratie en energie voor mijn project die waarschijnlijk in 2009 aan de start zal gaan verschijnen.
En ik hoop in de toekomst nog veel mensen te meeten:W.



Okee genoeg Bull. hier de beloofde foto's!
Ik heb geprobeert zo veel mensen van dit forum erop te krijgen plus wat actie foto's.
Het zijn er 51 dus load ik ze niet allemaal hier.


FOTO'S: http://www.mijnalbum.nl/Album=8N4RWXBN


(lekker groot formaat btw )
 
Tom net aan de lijn gehad :W

Enige uitslagen die ik weet zijn:
Michael wehrman (sonicsjezer) 1st in de scooter70

Vasco 3e +ralf+ ( Scooter special ???)

Ja Vasco derde in scooter 70.

Iemand enig idee hoe ik ben geeindigd als ik 7.36 heb gereden in scooterspecial?

Ik vond het niet echt duidelijk aangegeven, en ben uiteindelijk toch maar vertrokken door al die regen..

Er worden best vaak lijsten nieuwe lijsten op gehangen, alle klasses staan hier door elkaar, maar je kan wel kijken hoeveel je ongeveer staat....
Tijden per klasse zouden in de loop van deze week wel online komen, dan weet je het precies!
 


Of ik vergis me maar het startsysteem werkte op het eind helemaal niet goed..
Sommige tijden liepen door en daardoor werd op het eind ook niet meer gereden, helaas.
 
Ik heb het prima naar mijn zin gehad, alles was top geregeld! En ja jammer van het tijdsysteem, maar daar doe je op zo'n moment helaas niets aan.... Gelukkig gebeurde het pas aan het einde van de middag zodat we iig nog wel hebben kunnen rijden!
 
Was een mooie dag. Sprint was erg goed geregeld. En een onverwachte 3e plek is altijd leuk. Wel jammer dat er nog geen hele snelle tijden gereden zijn, maar dat komt vast nog wel goed. Tot Zoetermeer!
 
Ik heb het prima naar mijn zin gehad, alles was top geregeld! En ja jammer van het tijdsysteem, maar daar doe je op zo'n moment helaas niets aan.... Gelukkig gebeurde het pas aan het einde van de middag zodat we iig nog wel hebben kunnen rijden!

Er was volgens mij ook wat met het achterste systeem bij de start. Daar was namelijk de hele tijd achter elkaar valse start voor dat er gas geven werd. Er is ook naar gekeken volgens mij. Verder klaag ik niet hoor! laat dat duidelijk zijn!

Mega opkomst trouwens!

En lekkere broodjes frikandel
 
Eerst goed naar de klote bij kees
3 uurtjes slapen en up to meppel
inmiddels net terug van meppel.
het was super dagje ,, alleen de wacht tijden waren wel erg lang dat was jammer, heb helaas niet kunnen rijden door balhoofd speling :L
 
[IR]http://i31.tinypic.com/j5k13t.jpg[/IR]


Zo ging het er aan toe in Kroeg Oant Moarn zaterdag :W8P
 
Damn wat een gekkehuis daar bij kees.:W
Heb me goed super goed vermaakt,echt iedereen kon het super goed met elkaar vinden echt top.:W
We komen snel weer langs kees:W
 
Of ik vergis me maar het startsysteem werkte op het eind helemaal niet goed..
Sommige tijden liepen door en daardoor werd op het eind ook niet meer gereden, helaas.


dat klopt, dit kwam door vocht op de sensoren....ligt dus niet aan het systeem