SBO Sprint - Meppel - 13 April

Net Sander(Ronaldo09) aan de telefoon gehad...het regent daar nu.
Rene staat 1e met 6.6 sec
sander(Ronaldo09) staat 2e met 6.7 zoiets had ik begrepen...
 
Momenteel is het gestopt met regenen maar is de baan nog droog.
Blijkbaar maar +- 3 verschillende mensen onder de 7sec. gereden.

Nu is het afwachten of er finales gereden gaan worden.
Als de baan niet snel opdroogt niet en dan zullen de punten/beker zo verdeeld worden onder de tot nu gereden tijden.

Grtz Hans
 
Zonde van het weer daar, hier in Haarlem de hele dag zon en een beetje wind gehad :X

Ben benieuwd naar alle verhalen, tijden en pics :)
 
Net terug van Meppel, vetrokken om 3 uur toen het begon te regenen en nu pas thuis. Er stond redelijk wat wind en tijden vielen wel wat tegen maar dat kan verbeterd worden.

Het was goed druk en veel mensen gemeet.
 
Net terug:W Heb alleen niet kunnen rijden. Sonic deed opeens vaag, beetje gesleuteld tot hij wat beter liep wou ik aansluiten in de rij begon het te regenen. Toen maar naar huis gegaan, maar was alsnog een geslaagde dag aardig wat mensen gemeet.
 
Meppel was indd mooi!
Alleen balen van het weer. Die regen had echt niet mogen komen.

Was eerste SBO sprint waar ik daadwerkelijk bij was ( welliswaar zonder scooter, maarjah volgende keer beter toch ).

Heb nog wel filmpjes gemaakt, maar die zijn niet al te beste kwaliteit, dus denk niet echt dat daar veel belang bij is.
 
Tom net aan de lijn gehad :W

Enige uitslagen die ik weet zijn:
Michael wehrman (sonicsjezer) 1st in de scooter70 :)

Vasco 3e +ralf+ ( Scooter special ???)
 
Iemand enig idee hoe ik ben geeindigd als ik 7.36 heb gereden in scooterspecial?

Ik vond het niet echt duidelijk aangegeven, en ben uiteindelijk toch maar vertrokken door al die regen..
 
Back
Top