This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel - 13 April

leuke meeting was het wel ja
zoals gezegd jammer van het weer.
Zo te horen was er ook nog iemand gevallen met een aerox?
mijn 1ste sprint zit er ook op (8 sec 100kmh reactietijd: 0.047) volgende keer beter!

btw: iemand nog een blauwe golf zien rijden met aanhanger en kreunende wijven op de radio?(A)
 
op laatste moment tog maar ff 2 scooters uit de schuur gehaalt om ff te kijken of die brommer nog wat vermogen gaven eerst de oude evo ac op de bank hier kwam 19.1sae uit en de uiltaat ophanging gaf de geest
kijk nu net in mn oude speed blok zit daar de goede overange nog in heb dus met mn kromme poulie's op de bank gestaan en gedetoneerde zuigert. alzo toen de 2e erop evo lc gaf fftjes 15.9 en viel uit eraf gehaalt wat bleek in de bus.. stekkertje van bobine

alzo dik gelachen om mijn bankruns dus en de dag mag wel geslaagt genoemt worden
 
Ook even wezen kijken, vond het wel lachen.. jammer van het weer halverwege de dag.. Maargoed, niks aan te doen
 
Al een tijdje terug. ff wat mensen gemeet. was leuk. Mijn foto's en filmpjes:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QlaE8gBBaxA"]YouTube - V1.0+V2.0[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=eR7ptfDz_T8"]YouTube - Carbon VS Orange[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Hmo3N5_3imY"]YouTube - Jasper en Sander[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZmJ9p1ifQh8"]YouTube - Klein wieltje ;-)[/ame]









wij zijn naar huis gegaan toen het begon te regenen.

Verder leuk dagje.
 
Zo, compleet naar de tering.
Super vet weeekend gehad:W

Zaterdag avond naar Kees gegaan, super gezellig gehad, de kroeg op de kop gezet, en na veel gezeik in slaap gevallen

Vanochtend een gigantische chaos, iedereeen nog steeds kk lam, maar uiteindelijk naar veel geouwehoer vertrokken. Via Leeuwarden naar Meppel gegaan. Mooi weer leek het.

Daar gaan chillen, en de sprints eens bekeken. Zonde dat het ding van Haiko vast liep de eerste run, ding ging namelijk kneiterhard. Voor de rest weeet ik geen precieze tijden, alleen dat onze kleine vriend :* Ronaldo09(Sander) een tijd van 6,2 reed ZONDER reactie tijd.

Wat me wel opviel, was dat het teeeeering druk was. Damnn 3kwartier wachten voordat je kon sprinten. Een uur voor het inschrijven en de keuring. Damnn Was ik even blij dat ik daar niet tussen hoefde te staan.

Voor de rest, bedankt mensen, het was een super weekend!
SBO Weekends zijn de shit, ouweeeeeee!:W
 
Ik hoorde iets dat ie al whielend over de streep kwam ofzo? Met 80 km/h per uur ofzo. Kon het niet zo fantastisch horen *stond in de rij*
 
Zo,

Net terug



Erg mooie dag gehad, helaas dat er een buitje gevallen is, hiernaar is er nog wel weer gesprint.
Geen bijzondere tijden gezien helaas.

Verder willen wij iedereen bedanken voor hun komst, wij hebben voor onszelf een nieuw record met aantal rijders .

SBO crew bedankt voor hun Goed werkende startsysteem (mag ook wel eens gezegd worden, normaal hoor je alleen de negatiee dingen namelijk)
Ook willen wij de crew bedanken voor het helpen met de dranghekken en dergelijke.

Rijders /bezoekers ook bedankt voor het netjes achterlaten van het terein, als je nagaat dat er een 1200 man over het terein heen gewalst is die de snackwagen hebben geplunderd viel het erg mee met de rommel!
Petje af hiervoor.
Op naar een super seizoen voor jullie als rijders!!!

Op naar de volgende sprint.
 
Godverdomme wat was die camping vet Genoeg nieuwe mensen leren kennen daar, en gratis bier :W Zaterdag de scooter lopend gemaakt en zondag gereden, 8.45 sec onafgesteld , hier ben ik tot nu toe ook wel tevreden mee.

Heb maar 1 keer kunnen sprinten omdat mijn helm werd afgekeurd omdat hier een spuitbus laagje overheen zit...
TC Jasper: Heb je hem gespoten?
Ik: Ja
TC'er: Heb je dat gespoten met spuitbus?
Ik: Ja
TC'er: Dan is die afgekeurd
Ik: Waarom :?
TC'er: Der zitten chemicaliën in die de helm aantasten...

Ja uhhh lekker boeiend :X ding beschermt echt wel hoor

Verder was het al met al een geweldig weekend :W
 
Last edited: