This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Sprint - Meppel - 13 April

Bus is net ingeladen, Voor ons is het ook 280km ongeveer we vertrekken om half 5uur richting meppel met onze Intratuis bus 8)

Dus als jullie ons tegen komen, effe zwaaien he

kga nu pitten anders wordt het morgen niks met mn reactietijden :+
 
Ik heb m'n kratten bier bij me voor Bas en Servien.


Alleen net op de bank wéér problemen :X
 
Nog net alles klaar gezet, wou t morgen eerst doen maar toch maar ff snel gedaan nog :W

Effe weerbericht checke en dan pitten!
 
GVD DIT MEEN JE NIET.

wij heel de dag bezig, om 11uur vannacht op het meetingterrein Eindhoven nog ff gevlamt. rijdt leuk. Nou ik de carb van Joel op mijne. Zet ik mijn carb rechtop met mn gasschuif er los in. Na het rijden. die carb ondersteboven boven het gras om de benzine eruit te laten lopen (voor op te bergen), Kom ik om half1 (uur geleden dus) thuis. SHIT waar is me gasschuif+naald. Damn. ochja hij ligt daar nog. Nou ik daarheen (boven eindhoven is dat) En ik woon onder eindhoven. Nou komt er halverwege zo'n kloojo links naast mij rijden met een tjappie golf. Nou ik moest de volgend stoplicht links. Dus ik trap m op ze staart om er heen voor te gaan. Nou prima. kom ik daar. Hele tijd met een zaklamp en grootlicht in het gras gezocht: YES daar lag ie. (Der blijken daar ook chauffeurs te liggen slapen die wel wakker zijn geworden denks ) Maargoed Rij ik dus dezelfde weg terug! Zie ik daar aan de kant waar ik rij een Motoragent achter een bushokje staan met waarschijnlijk een radarpistool. PRECIES op dat stuk waar ik dus even gas gaf om voor die golf te komen.... Zal wel 20km/h te hard en dan 'rechts inhalen' zijn (WAT Ik dus NIET deed)

Maja Shit zeg. tot morgen!!
 
oeff slechte start voor jou

na wat biertjes toch maar besloten om naar huis te gaan,

ik ga nu maar snel slapen.. tot vanmiddag!
 
ben nu alweer wakker
rijden zometeen rustig die kant op, onderweg nog even een pitstop om bij de freten
 
goeiemorgen!
oehw ik er zin in!!!!!!
Nu mtv op gezet en ben een eitje aan het bakken. kwart voor 6 richting bas en dan rond 6 uur vertrekken. geweldig zo een morgen

edit:
het sprint gevoel is er weer helemaal hoor :W
 
Moggel! Hier is echt iedereen focking naar de tering ouwee... iedereen zo ver als klaar, alleen kees wil niet van bed:X Was focking vet gister hier ouweeeeeee..



Tot strax :W
 
planne zijn weer gewijzigd, ipv half 9 weg word het pas 10 uur, dus bent er pas tegen half 12.. maja hoef toch niet gekeurd te worden
 
mooi om te lezen dat iedereen weer vroeg opstond en richting meppel vertrekt, seizoen is begonnen ben echt benieuwd naar de tijden die gereden gaan worden
 
Helaas kan ik bij nader inzien toch niet aanwezig zijn.
Ben benieuwd of er speciale tijden ofzo gereden worden.
En hoe de keuring verloopt/verliep
 
Is al een 6.3 gereden blijkbaar door Dex Iedergeval dit vertelde iemand mij aan de telefoon..