SBO Sprint - Meppel - 13 April

valt me trouwens op dat het knmi negatiever is dan de rest. Mja je kan er dus niks aan doen dus gewoon hopen op weer zoals de afgelopen dagen.
 
Kan me meppel vorig jaar nog wel herinneren, hele tijd droog rij je meppel in komt het met bakken uit de hemel vallen. Hele dag regen, rij je om 4 uur meppel weer uit is alles weer droog:p

En anders rijden we wel in de regen, er zal gewoon gereden worden!!:D
 
Kan me meppel vorig jaar nog wel herinneren, hele tijd droog rij je meppel in komt het met bakken uit de hemel vallen. Hele dag regen, rij je om 4 uur meppel weer uit is alles weer droog:p

En anders rijden we wel in de regen, er zal gewoon gereden worden!!:D

Dat was iig niet Meppel 1, wat was het toen prachtig weer zeg :W



+ralf+ die vrije sprintdag op zaterdag ervoor trouwens ook.
 
100 liter :p das een verjaardags maatstaaf......

Ik heb er iig zin in, vanaaf en morgen hard werken om mijn scooter af te maken. Anders geen reserve scooter voor uitvallers :
 
als ik zo een beetje het weer bekijk deze dagen...worrd er steeds minder regen verwacht in meppel.

dus moeten maar met zun alle het beste hopen!
zaterdag nog even rijden (A) laatste puntjes op de i zetten

en dan zondag vroeg uit je nest...
 
Mijn sr is ook meppel klaar, en zondag komt wel goed, het zal tenslotte niet de hele dag gaan regenen als het al gaat regenen.

Tot zondag:)
 
Kan me meppel vorig jaar nog wel herinneren, hele tijd droog rij je meppel in komt het met bakken uit de hemel vallen. Hele dag regen, rij je om 4 uur meppel weer uit is alles weer droog:p

En anders rijden we wel in de regen, er zal gewoon gereden worden!!:D



Haha idd, ik woon niet ver van meppel en heb toen de rest van de dag thuis maar beetje afgesteld, want was de hele dag droog. En vlak bij Meppel dreven we van de weg af.
 
Back
Top