SBO Sprint - Meppel - 13 April

voor de nieuwelingen kan je toch niet gaan voorspellen of ze vooraan mee gaan rijden of niet?
of zit jou voorspelling vol met nieuwelingen die je alleen nog maar hebt zien rijden zonder tijdsmeting.
 
Ach, we zullen het zien denks!:p

Ik heb echt geen flauw idee wat voor tijden ik zal rijden, zal wel tegenvallen want heb vanmiddag me sprinter en mezelf gewogen. :p
 
voor de nieuwelingen kan je toch niet gaan voorspellen of ze vooraan mee gaan rijden of niet?
of zit jou voorspelling vol met nieuwelingen die je alleen nog maar hebt zien rijden zonder tijdsmeting.

Het is een vrij voor de hand liggende gedachte dat hij er op doelt je in het algemeen dus niet kan voorspellen! :+
 
voor de nieuwelingen kan je toch niet gaan voorspellen of ze vooraan mee gaan rijden of niet?
of zit jou voorspelling vol met nieuwelingen die je alleen nog maar hebt zien rijden zonder tijdsmeting.


Nee er zijn ook rijders die vorig seizeon niet in de top meereden maar nu toch wel voor verrassingen kunnen zorgen, dus laten we afwachten voor we gaan gissen bespaard hoop posts:p
 
hehehe, wat een voorspellingen.
wel leuk om te zien.

ik denk dat veel mensen, uitgaan van rijders van vorrig jaar.

ik doe dat totaal niet, beter kijk je ook uit voor mensen die nieuw zijn. (en natuurlijk de top rijders van vorrig jaar jah ;))
groot aantal rijders is nog niets van bekent.
 
ik hoop dat de newbies winne!:p

haha, wat voor plek/tijd we rijden weet ik niet,
op meppel verwachten we er niet teveel van, we konden namelijk niet banken, dus gewoonweg geen vol vermogen,,

tot meppel guys;)
 
Anders gaat iedereen ff moeilijk doen over een voorspelling. 8P
Er zijn uiteraard wel meer mensen die kansmaken op een top3 plaats, maarja hoe kan je 10 mensen in een top3 zetten dan :+?

En de nieuwelingen, tsjah mijn ervaring is dat nieuwlingen de eerste wedstrijd nooit meteen heel hard gaan, maar zich pas na een paar wedstrijden bewijzen. Je kan er nu niks overzeggen als er nog geen tijd is gereden.

@ sander: Met wat kom je dan, heb namelijk gene idee :p
 
Anders gaat iedereen ff moeilijk doen over een voorspelling. 8P
Er zijn uiteraard wel meer mensen die kansmaken op een top3 plaats, maarja hoe kan je 10 mensen in een top3 zetten dan :+?

En de nieuwelingen, tsjah mijn ervaring is dat nieuwlingen de eerste wedstrijd nooit meteen heel hard gaan, maar zich pas na een paar wedstrijden bewijzen. Je kan er nu niks overzeggen als er nog geen tijd is gereden.

@ sander: Met wat kom je dan, heb namelijk gene idee :p

Vind het wel vet dat je denkt dat ik me eerste beker ooit ga winnen :p
igg ga ik me best doen, en doel is toch minimaal 1 beker.
En als ik een 7.2 kan rijden in de standaard klasse zou dat zeer netjes zijn.
 
Back
Top