SBO Sprint - Eindhoven 24 september

Niek said:
en dat terwijl het me 1e keer was en ik nog veel verbeterpunten voor volgende jaar heb :p

iig vuilnisbakken en een oproepinstallatie :p

Zeggen dat mensen niet over het terrein mogen rijden, maar zelf vlam je wel loeihard "stoer" met je clio over het fietspad ;) dacht dat jij ut goede voorbeeld moest geven??
dat vond ik zelf persoonlijk een beetje dom van je!. maarja
 
Foto=VFG38KGX


een burnout met je voorwiel 8P ik wist wel dat je 2wd had....
 
Speedboer said:
Zeggen dat mensen niet over het terrein mogen rijden, maar zelf vlam je wel loeihard "stoer" met je clio over het fietspad ;) dacht dat jij ut goede voorbeeld moest geven??
dat vond ik zelf persoonlijk een beetje dom van je!. maarja

dit was na de meeting en er was voor bij het hek iets aan de hand..
dus dat was het probleem niet..
maar had miss iets zachter gekunt
 
Hallo organisatieteam...
Ik heb met de sprint zaterdag bij eindhoven meegedaan maar helaas stond ik niet bij. Ik had nummer 128. Nummer 128 staat erbij maar onder een andere naam. Ik zou het heel fijn vinden als mijn naam erbij staat. Zou u deze voor mij willen uitzoeken? Mijn naam is Encho Isabella en ik had een daginschrijving. En had voor de superspecial ingeschreven. Groet en voorbaat dank.
 
smw0480 said:
Hallo organisatieteam...
Ik heb met de sprint zaterdag bij eindhoven meegedaan maar helaas stond ik niet bij. Ik had nummer 128. Nummer 128 staat erbij maar onder een andere naam. Ik zou het heel fijn vinden als mijn naam erbij staat. Zou u deze voor mij willen uitzoeken? Mijn naam is Encho Isabella en ik had een daginschrijving. En had voor de superspecial ingeschreven. Groet en voorbaat dank.
Zal dit op PM naar Razma zenden. Deze regelt de tijdsmeting en administratie eromheen.

Iig bedankt voor het vermelden.
 
Ralf said:
Ook goed :+ Dan was jij het dus wel, na Sittard zei je al dat ik me voor moest komen stellen, maar ik wist niet zeker dat jij het was. Je keek me iig wel lang/vaak aan :p Maar volgend seizoen zeg ik je wel iets, okay? :* Wat trouwens ook nog fijn geweest zou zijn, waren een paar bordjes op het industrieterrein. Veel mensen reden namelijk richting start waar de hekken stonden :henko:
 
Yes mijn complimenten voor de organisatie en de SBO. Erg geslaagde meeting. Helaas waren mijn persoonlijke resultaten niet zo geslaagd. Volgend seizoen beter. Het was zeker een mooie afsluiting van een goed seizoen.

mvg, wieger
 
Speedboer said:
Zeggen dat mensen niet over het terrein mogen rijden, maar zelf vlam je wel loeihard "stoer" met je clio over het fietspad ;) dacht dat jij ut goede voorbeeld moest geven??
dat vond ik zelf persoonlijk een beetje dom van je!. maarja


Moet jij weten, op dat moment was 95% al naar huis, reed ik over het fietspad dat compleet afgesloten was en had ik als organisatie genoeg reden ivm veiligheid van iedereen op het terrein om met die snelheid te rijden, en als jij denkt dat het stoer was, moet je dat lekker blijven denken. En als je het wil weten, als het nodig was kon het nog harder....
 
Last edited:
Thijs. said:
Ook goed :+ Dan was jij het dus wel, na Sittard zei je al dat ik me voor moest komen stellen, maar ik wist niet zeker dat jij het was. Je keek me iig wel lang/vaak aan :p Maar volgend seizoen zeg ik je wel iets, okay? :* Wat trouwens ook nog fijn geweest zou zijn, waren een paar bordjes op het industrieterrein. Veel mensen reden namelijk richting start waar de hekken stonden :henko:

tsja.. als de gemeente zich aan de vooraf gemaakte afspraken had gehouden en niet op het laatste moment had gezegd dat er ineens geen borden geregeld konden worden hadden die er idd wel gestaan :)
 
Thijs. said:
Ook goed :+ Dan was jij het dus wel, na Sittard zei je al dat ik me voor moest komen stellen, maar ik wist niet zeker dat jij het was. Je keek me iig wel lang/vaak aan :p Maar volgend seizoen zeg ik je wel iets, okay? :*

Kijk ik je lang en vaak aan? :D Ja je bent ook zo beeldig. :*
 
Niek said:
Moet jij weten, op dat moment was 95% al naar huis, reed ik over het fietspad dat compleet afgesloten was en had ik als organisatie genoeg reden ivm veiligheid van iedereen op het terrein om met die snelheid te rijden, en als jij denkt dat het stoer was, moet je dat lekker blijven denken. En als je het wil weten, als het nodig was kon het nog harder....


Stoer man :S
boeie dat 95% naar huis was 5% was er nog. ik zag toch echt 2 mensen daar lopen die ook keken van, kijk hem stoer doen met ze autoke ;).
maargoed :) wat jij wilt joh! je gaf idd het goede voorbeeld met je auto
 
Back
Top