SBO Sprint - Eindhoven - 23 September

als ze er zijn dan wordt dan vanzelf wel bekent gemaakt :)

inmiddels alweer een maand verder en de foto's staan er nog niet
komen ze nog wel online of??

nu kan je wel gaan zeggen van geduld hebben etc en ze zullen vanzelf wel een keer komen maar van de races en de tv opnames worden ze wel steeds binnen notime online gezet.

grtz
 
inmiddels alweer een maand verder en de foto's staan er nog niet
komen ze nog wel online of??

nu kan je wel gaan zeggen van geduld hebben etc en ze zullen vanzelf wel een keer komen maar van de races en de tv opnames worden ze wel steeds binnen notime online gezet.

grtz
ik geloof niet dat er ergens staat dat het onze verplichting is om elk evenement foto's af te leveren. als je dat toch ergens denkt te hebben zien staan mag je ons en alle andere mensen dat even laten zien?
 
Men gaat er maar gewoon vanuit dat er foto's komen maar zo zit dat natuurlijk niet inelkaar.

op een sprint dag zie je veel camera's maar nog geen 5% daarvan vind je terug op het internet. die andere 95% houden het voor hun eigen of doen er niks bij.

Dat Inne van bijna alle evenementen foto's heeft wilt niet zeggen dat ze verplicht is om deze teuploaden.

dat ze dat wel doet is alleen maar mooi voor de mensen die erop staan.
 
het is maar een idee...

is het niet mogelijk om na een wedstrijd gewoon alle foto's van de camera in en map te zetten en deze te uploaden? zonder nabewerking enz dus.

ik heb zelf niet veel ervaring met uploaden ofzo maar is dat niet minder werk?

-------

en daarnaast (wanneer er dus tijd voor is) gewoon vette foto's zoals we altijd van jullie gewend zijn:W
 
ik geloof niet dat er ergens staat dat het onze verplichting is om elk evenement foto's af te leveren. als je dat toch ergens denkt te hebben zien staan mag je ons en alle andere mensen dat even laten zien?
Als je van elke sprint foto's upload mag je ook verwachten dat de laatste foto's online komen. Het is even wat werk maar veel mensen hebben er plezier aan. Waarom neem je dan uberhaupt een camera mee als je niet eens de moeite hebt om foto's up te loaden. Als je geen zin meer hebt in foto's bewerken en up te loaden doe het dan niet! Want de reden dat jullie geen tijd hebben kan je nu niet gebruiken
 
omdat wij foto's gebruiken voor promotie mischien? gaan jullie nu ook tegen alle andere mensen die met een camera rondlopen, zeiken dat ze niet op internet staan? wees blij dat er uberhaupt foto's online staan ook al zijn ze niet van ons.

wat wij verder met foto's doen die we maken op een evenement of onze tijd, heb jij en of wie dan ook niks over te zeggen of te eisen!
 
omdat wij foto's gebruiken voor promotie mischien? gaan jullie nu ook tegen alle andere mensen die met een camera rondlopen, zeiken dat ze niet op internet staan? wees blij dat er uberhaupt foto's online staan ook al zijn ze niet van ons.

wat wij verder met foto's doen die we maken op een evenement of onze tijd, heb jij en of wie dan ook niks over te zeggen of te eisen!
Foto's online zetten van een evenement is geen promotie? Juist daar krijg je meer rijders door! Als jullie reclame maken voor www.stichtingsbo.nl en er staan geen foto's van evenementen hoe moeten sponsoren of eventuele rijders weten wat sprinten/racen is!
 
Is het niet absurd dat ik me volgens jullie hier zelfs moet gaan verantwoorden ?

@ HenriH : Geen tijd ? Heb jij dat te bepalen omdat er nu geen wedstrijden meer zijn ? We hebben afgelopen seizoen 23 evenementen gedraaid + alle werk tussendoor + nog zovele extra's. De eerste weken van de wintermaanden kan onze crew en wijzelf eindelijk weer even een stapje terug doen. Is dit ons ook even gegund ?

Het is inderdaad zo dat de wintermaanden even wat rustiger zijn op evenementenvlak met uitzondering van de beurzen. Achter de schermen gaat het werk gewoon door met planningen, afspraken, vergunningen, dingen regelen, kalenders en natuurlijk niet te vergeten de administratie van +320 rijders. Omdat jullie dat niet hier op het forum zien wil niet zeggen dat wij op onze luie reet zitten, integendeel. En de uurtjes die er overblijven wil ik zelf ook graag even weer wat persoonlijks doen en energie verzamelen voor volgend jaar. Toch is het voor jullie blijkbaar erg belangrijk dat ik die uurtjes ook nog eens weer afsnoep om de foto's online te zetten... ?

Verder is het aantal foto's wat online komt misschien maar 1/6 van het totale aantal en worden nog voor tientallen andere dingen gebruikt. De nieuwe website komt eraan, foto's worden ook naar de sponsoren rondgezonden, krantenartikels, artikels in magazines in binnen- en buitenland en zooo veel meer.... Foto's nemen en bewerken is voor mij tussen het werk door af en toe 'ontspanning' en die ontspanning moet geen 'verplichting' worden !

@ Wieger, sorry, ik wilde even een persoonlijke reactie hierover geven en was aan het typen

@ HenriH : gelukkig weet jij perfect hoe het werkt...
 
Amen.

Het is nu wel duidelijk hoe het zit mbt de foto's. Dus we houden er hierbij over op :)

Heb respect voor wat de SBO allemaal doet! En al voor ons heeft gedaan! Ik wil dus vanaf nu ook geen gezeur meer over die foto's hebben! Wie denkt van wel kan een warning krijgen.

Gr, wieger
 
Is het niet absurd dat ik me volgens jullie hier zelfs moet gaan verantwoorden ?

@ HenriH : Geen tijd ? Heb jij dat te bepalen omdat er nu geen wedstrijden meer zijn ? We hebben afgelopen seizoen 23 evenementen gedraaid + alle werk tussendoor + nog zovele extra's. De eerste weken van de wintermaanden kan onze crew en wijzelf eindelijk weer even een stapje terug doen. Is dit ons ook even gegund ?

Het is inderdaad zo dat de wintermaanden even wat rustiger zijn op evenementenvlak met uitzondering van de beurzen. Achter de schermen gaat het werk gewoon door met planningen, afspraken, vergunningen, dingen regelen, kalenders en natuurlijk niet te vergeten de administratie van +320 rijders. Omdat jullie dat niet hier op het forum zien wil niet zeggen dat wij op onze luie reet zitten, integendeel. En de uurtjes die er overblijven wil ik zelf ook graag even weer wat persoonlijks doen en energie verzamelen voor volgend jaar. Toch is het voor jullie blijkbaar erg belangrijk dat ik die uurtjes ook nog eens weer afsnoep om de foto's online te zetten... ?

Verder is het aantal foto's wat online komt misschien maar 1/6 van het totale aantal en worden nog voor tientallen andere dingen gebruikt. De nieuwe website komt eraan, foto's worden ook naar de sponsoren rondgezonden, krantenartikels, artikels in magazines in binnen- en buitenland en zooo veel meer.... Foto's nemen en bewerken is voor mij tussen het werk door af en toe 'ontspanning' en die ontspanning moet geen 'verplichting' worden !

@ Wieger, sorry, ik wilde even een persoonlijke reactie hierover geven en was aan het typen

@ HenriH : gelukkig weet jij perfect hoe het werkt...




Mooi Verhaal dit! :) ik denk dat 80% van de mensen niet eens weet hoeveel tijd je in de sbo steekt. (toevallig hoor ik het dan altijd van vinnie :p) Schijt aan de fotos. die komen vanzelf wel eens. gun jezelf ook wat vrijetijd.
 
Ik durf het bijna niet meer te vragen, maar heeft iemand misschien een foto gemaakt van de mensen op het podium in eindhoven? Aangezien dit de eerste keer is dat vasco daar stond leek het me wel leuk om er een foto van te hebben.... Mijn eigen camera was net leeg dus heb zelf helaas geen foto kunnen maken...
 
Dit is eindhoven 2007 he (dus laatste sprint van sbo, voor Hockenheim), Vasco stond eindhoven 2006 er voor het eerst :)

foto's van eindhoven 2006 zijn gewoon op de sbo site te vinden of in oude topics/search
 
Ja, ik stond de laatste sprint van dit jaar op het podium. Vlede jaar wist ik nog geen eens wat het was.

Het gaat er over dat ik voor de eerste keer op het podium stond he. De eerste sprint was voor mij Meppel.
 
Ja idd daar ging het over, misschien een beetje onduidelijk gezegd van me, maar uit de vele reacties hier begrijp ik dat er geen foto is genomen van het podium, jammer... Mijn camera was toen net leeg...
 
Back
Top