SBO Sprint - Eindhoven 24 september

Snappie said:
ik begrijp dat dit de nieuwe discussie word??8P

Ga gewoon ontopic verder..van die tijden weten we nou inmiddels wel..

Ik gaf alleen even uitleg omdat je broertje het blijkbaar nog niet snapte. Het is niet aan jou om te zeggen wanneer we weer ontopic moeten gaan.
Als je nog iets dwars zit mag je me pm'n.
 
A-Bizar said:
Ik gaf alleen even uitleg omdat je broertje het blijkbaar nog niet snapte. Het is niet aan jou om te zeggen wanneer we weer ontopic moeten gaan.
Als je nog iets dwars zit mag je me pm'n.

1 van de 2 dingen klopt niet of dit nu de tijd of de eindsnelheid was, is toch niet te achterhalen. De eindsnelheid was niet zo'n enorme uitschieter zoals bij anderen voorkwam, vandaar de vraag waarschijnlijk.... Misschien toch ontopic en komend jaar hopen dat er een waterdicht tijdsysteem aanwezig is.
 
Bart.T@zipsp said:
ScooterSpecial 124 Raymond Kuipers 3 8,25 sec 65,6 km/h 127,9 km/h

deze nog
lijkt mij sterk dat ie zo hard ging met die tijd niet?


heej bart , jmmr dat ik niet mee kon ik had een IBS op de kliniek,
stuur me anders een keer een pm kunnen we elkaar meeten , ej kerel mssl
 
Waarom zijn die spinters zonder demping eigenlijk goed gekeurd, zat toevallig in regelement te kijken en kwam dit tegen:

3.5 Keuze en montage van de uitlaat is vrij. Gebruik van goed en voldoende dempingmateriaal is verplicht (uitgezonderd schottendempers). Voor scooters is de bevestiging met behulp van een ophangbeugel aan het carter verplicht.
 
vanavond probeer ik het filmpje online te hebben en eind novermber/december het jaar overzicht scooterseizoen 2006
( half uur a 1 uur film :p )
 
Back
Top