SBO Sprint - Driewegen - 5 Mei

mooie foto's

ik sta altijd op de achtergrond erbij:p maar ben later op de dag nog veel gefotografeerd, gefilmd tijdens de laatste sprints. dus kijk al uit naar de film van driewegen.

grt jordi
 
Tnx voor deze vette foto van mij willy :winner:

32.jpg
 
Ja is leuk geworden willy. Maar je bent blijkbaar al voorzien van photoshop ?

Je gaat me toch niet vertellen dat ik die kut cd nou voor niks heb opgestuurd he :D
 
Ja is leuk geworden willy. Maar je bent blijkbaar al voorzien van photoshop ?

Je gaat me toch niet vertellen dat ik die kut cd nou voor niks heb opgestuurd he :D

Nee joh, ik heb ze gewoon zo erop gezet :D! Ralf heeft het een en ander gedaan joh;)

@ de rest, meer pics volgen snel!


Edit// Tnkx jaspah voor ps cs2!!:* Hij is terug op de bus

Zit nog wat te proberen met photoshop :) :

6bnasfr.jpg
 
Last edited:
Ik von et ook ckr vet
eerste Sprint gerede :D
Zijn ckr mooie foto's
Alleen nog nog geen foto van me gezien :p
 
Last edited:
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22479&stc=1&d=1178645285[/ir]
geen commentaar :X
 

Attachments

  • SUC52793.JPG
    SUC52793.JPG
    212.5 KB · Views: 458
Nee, dat was ik, maar waarschuwing of niet, het stukje was ideaal ervoor en het levert de nodige mooie foto's op:W

Laatste keer dat ik er wat over zeg, stukje was dus niet ideaal. Je rijd ver na de remzone op de afzetting af, achter die dranghekken zit je op de openbare weg waar gewoon auto's rijden. Mocht er iets fout gaan en er een scooter door de afzetting gaan wil ik niet weten wat er gebeurd zou zijn.
 
Last edited:
tsja....uiteindelijk heeft niek toch gelijk....maar goed. Iedereen kent de regels ... als er zulke foto gemaakt moeten worden kun je dit de volgende keer misschien beter op een gebied doen wat afgezet is door de organisatie...en waar plaats voor is...
 
ik vond nog wat foto'tjes
ze kunnen op groot formaat worden aangevraagd :)
heb ook nog filmpjes maar youtube doet btje vaag
die komen wel n xtje

s5000143la4.jpg


s5000146ng7.jpg


6cikjf6.jpg


s5000152ve5.jpg


s5000158vq4.jpg


s5000161ie1.jpg


s5000165pq0.jpg
 
Last edited:
Back
Top