SBO Sprint - Driewegen - 5 Mei

Kijk, goed bezig! Erg mooie pics, zoals je al weet :P Van wie is die witte zip op de laatste pagina eigenlijk?

Ga zo door.
 
nee wel onderonder :* Maar stel je gas blijft op zo'n punt hangen stuiter je zo door de afzetting de weg op, beetje lijp dus :*
 
Willy riep zelf dat hij moest wheelyen :W

Willy wil natuurlijk vette shots maken, Maar ik maakte de wheely gewoon om te kijken of m'n gasreactie anders was dan aan t begin. Ik zat namelijk zo te kloten met dat dipje. En tja meteen volgas levert een wheely op. Willy staat daar op de juiste plek en de juiste tijd ;)

Niek ik zal voortaan hem proberen aan de grond te houden.

Gr.
 
Willy wil natuurlijk vette shots maken, Maar ik maakte de wheely gewoon om te kijken of m'n gasreactie anders was dan aan t begin. Ik zat namelijk zo te kloten met dat dipje. En tja meteen volgas levert een wheely op. Willy staat daar op de juiste plek en de juiste tijd ;)

Niek ik zal voortaan hem proberen aan de grond te houden.

Gr.

Niet om jou af te zeiken hoor, alleen om ver na de finish nog je gas vol open te trekken is (te) riskant, heb dit vaker algemeen opgemerkt, ook in Meppel dat het te vaak voorkomt.

Voortaan zal o.a. op dit punt strenger worden gecontroleerd.
 
Het was echt een super meeting, top organisatie allemaal erg goed geregeld.
Graag wil ik ook Willy, Neonneos, DJ en alle andere fotograven bedanken voor de super foto's die er die dag gemaakt zijn. :)
 
Hadden jullie dit van Wieger ook gezien dan toen hij die wheely maakte?

Verder vind ik het jammer dat ik er niet bij was en kijk uit naar Stein:W
 
Wel een vette foto gespot van mezelf tegen Maik. Moet opmerken dat er heel wat zeer mooie fotosites in mekaar zijn gezet door een aantal mensen hier 9||6

Actiefoto:



En een filmpje ervan:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=jDkyrFX4R1Q"]YouTube - Speedboer Sprint op SBO Driewegen[/ame]


Gr Enzo
 
Als ik zo die foto's bekijk lijkt het net of ik nooit aanwezig geweest ben op deze meeting:P..

Maar komt vast nog wel iemand met een hippe foto:)..
Verder vond ik het een leuke meeting en we hebben er een tof weekend aan overgehouden!

X

Laurens
 
Back
Top