SBO Sprint - Driewegen - 5 Mei

Ik vond het opzich wel een geslaagde dag helaas niet met eigen scooter kunnen rijden. Maurits bedankt dat ik toch een paar keer op je zipje heb mogen knallen. Stein 100% met eigen scooter. Verder mijn complimenten voor de organisatie dat ze er alles aan doen om een sprint zo goed en vlot mogelijk te regelen. tot in Stein
Ook nog bedankt voor degene die een foto van mij heeft gemaakt:P

mvg Ashley
 
De Foto's zijn zeer geslaagd!! nice hoor!!

En @ Plantje leuk je gemeet te hebben!

Was een zeer geslaagde dag in mijn ogen ondanks de problemen,en me vriendin die steeds meer het gas open durft te draaien,lekker op eigen tempo op bouwen!!gaat de goeie kant op! heb nu al zin in Stein!!
 
Stond hier ook nog een leuk artikel in de krant met een foto van Tom die aan het sprinten is.

Krant is de Stem

is dat die foto waar ik ook op sta :P kwas al in de pzc aan het zoeken maar kon hem niet vinden. heb nog ff met die fotograaf staan praten ook alleen vergeten vragen voor welke krant 8P ga hem nu ff kopen :P
 
Zo,


'k Denk dat we ZKR niet mogen klagen betreft het weer....


Als ik nu weer even naar buiten kijk :|

Mja goed volgende keer kijk ik of ik meer foto's kan maken maar me batt stond weer op rood te knipperen dus heb het enkel bij het 1e veld gelaten.
Als ik op meeting Stein meer tijd heb en de batt laat dat toe :X, maak ik ff een flinke ronde zodat ik toch wel bijna het gros erop krijg.
 
Hee Willy, heb je ook nog foto's van mij? +ralf+

Of is het niet te bedoeling dat we dat allemaal gaan vragen :+

Ja heb er denk ik wel 1 van jou:# Word wel effe zoeken,

en idd, ik word helemaal ziek van dat gemauw erom, btw ik had al gezegt dat ze morgen gaan komen, dus ff gedult
Btw tnkx voor de foto jeroen w;)
 
nadat we 2x waren foutgereden toch eindelijk in driewegen/biervliet aangekomen! toch zeker wel 2x kunnen rijden in 2 uur geen slechte score :p. Dat was wel jammer, maar de gedachte dat de crew er ook alles aan doet om het soepeltjes te laten verlopen maakt een hoop goed :)

de baan viel me eigenlijk wel mee, op het eerste gezicht leek het me doodeng zo met dat gebouw aan de rechterkant en zo hoog op de dijk maar uiteindelijk nergens last van ghad. Heb erg zin in stein of rotterdam, hopelijk dan met een sonicje en wat meer pk's!
 
niet heelhuids, maar ik leef nog wel :rolleyes:!

Nou...... :rolleyes:

SH103670_%28Medium%29.JPG
 
na zon nacht mocht dat ook wel, toen was ik net wakker en alles, kijk zelfs scheel hier man 8P...

hahaha, :D

camping @ stein de 19e btw :P ?
 
Heb het ook zeker naar men zin gehad @ driewegen,jammer dat de tijdsmeeting het niet goed deed, maar wel lekker gevlamd op me zip met maik,
heb me ook zeker kapot gelachen met plantje, MACHO, heb nog een heel mooi filmpje van, Plant vind me daar MACHO :Phahaha kapot gelache next meeting weer plantje?:P
Ltrs Maurits
 
Back
Top