Is succesvol verlopen
Sorry dat ik heb gezegd dat er volgende week een SBO Sprint is in Kloosterzande, nu gaat iedereen natuurlijk heel Nederland denken dat het van The Saints is en een zooitje ongeregeld is. Zal de volgende keer proberen geen promotie voor SBO te maken.
die dames die morgen komen, hebben toch wel leer of latex aan ?
misschien kunnen er een paar achter aan de baan gaan flashe, kijken of iemand de bocht recht door gaat !
Is succesvol verlopen
Sorry dat ik heb gezegd dat er volgende week een SBO Sprint is in Kloosterzande, nu gaat iedereen natuurlijk heel Nederland denken dat het van The Saints is en een zooitje ongeregeld is. Zal de volgende keer proberen geen promotie voor SBO te maken.
timmy ging hard rond. ben 1ste manche door hem in de laatste ronde in gehaald. 2de manche gevallen.en endurance brommer kapot kort om zwaar en kut race gehad was nog brak van tt van assen en ga nu slapen x
Hier een wisselende dag gehad. Met nu eindelijk een fatsoenlijk setje vering de baan op en dat gaf toch wel wat vertrouwen. Lekker
Had vierde gekwalificeerd (open70), en 7e totaal waarmee ik erg tevreden was. Voor de race kwam Meran nog naar me toe of ik een PMT voorbandje wou proberen. Was natuurlijk even een gok maar wel gedaan en dit beviel zeer goed! Nogmaals bedankt Meran/Sarik/EPC!! :W
In de race in ieder geval weer 0,5 sec sneller gereden dan in de kwali en uiteindelijk ook 4e geworden (open 70) en 6e totaal. Het gat naar Mitch en Timmy was helaas wel erg groot. Die gaan toch nog even te hard op het moment.
De tweede race was echt een drama. Nog wat aanpassingen gedaan die echt volledig fout uitpakten. De scooter liep echt helemaal niet meer, geen snelheid, viel dood in de bocht etc etc. Gewoonweg ruk dus. Erg jammer want anders stond ik ws op het podium aangezien Mitch uitgevallen was de tweede race. Daardoor, en door het uitvallen van Edwin nog wel iets van 6e geworden en iig punten gehaald.
Al met al een redelijke dag. Nu maar eens zorgen dat de scooter wel twee volle wedstrijden hard blijft knallen want de snelheid zit er wel in
Maar was zeker moeite waard, zowel in de stage 6 als open70 leuke battles gezien.
Helaas moest sarik te hard pushe wat leiden tot verlies van plaatsen.
Stage 6 was ook flinke battle voor aan, dan weer die en dan weer die vooraan.
Igg spannend en leuk om te kijken.
Alleen die tombela duurde extreem lang in die warme zon.
Weekend zelf was tof(sfeer enzo). Alleen kwa rijden wel kut.
Zaterdag regen.
Zondag 5 ronden bigend eruit.
Terugreis nog pech met de camper gehad. Wel weer gefixt gelukkig.
uiteindelijk om 11uur pas thuis ofzo.