SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
SBO stond altijd voor legale en nette scootermeetings om een net imago te krijgen,

Als ze met die illigale zooi meedoen, kan je beter net zo goed opdoeken. Domme zet.

Doelde idd niet op racers die nooit naar sprints komen of andersom. Zodra er, zonder professionele begeleiding (no offence), een meeting word georganiseerd waarin het doel is zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen, bandjes te laten klappen krijg je imo al snel het volk wat de SBO juist niet wenst, de categorie aso's die het in het dagelijks leven ook verneuken voor de rest. Dit is tenminste het gevoel wat ik er bij heb.

amen!
dat is precies wat ik ook bedoelde, alleen had ik niet zoveel om te typen :D

Ik snap ook echt niet waarom de SBO met die jochies van the saints-of-wat-het-ook-moge-zijn gaan samenwerken!

Dit zijn van die "1-dags" groepjes die volgend jaar niet meer bestaan...

The Saints meetingen zijn inderdaad, illegaal, zonder helm etc etc. Hier werkt de SBO wel mee samen, wat ik niet kan begrijpen maar daar heb ik mijn mening al over gegeven.

Ben je ooit wel eens bij een the saints meeting geweest dan? Ja, wellicht heb je wel de filmpjes gezien. Maar je kan niet alle ''the saints'' over 1 kampt scheren, dat doen we toch nooit in NL??

De meetings zijn inderdaad illegaal, maar zo maakt SBO wel goede reclame. Er komen zoveel mensen op zo'n meeting af, dat er echt wel volk bij zit wat zeker wel goed is voor SBO! En dit kan de SBO goed gebruiken.

SBO zou er beter aan doen om zich hier niet mee te associeren!
De hele jeugd op de opgevoerde scooters, de hele bevolking heeft zijn buik er meer dan vol van. Als je dan wil sprinten doe dit dan bij een goed georganiseerde meting en wil absoluut niets te maken hebben met het illigale gebeuren.
Amen

@ Gé, zeker aanwezig zaterdag. Kijken of ik de veertjes goed krijg :)
Jij bent er ook?

De meetings zijn inderdaad illegaal, maar zo maakt SBO wel goede reclame. Er komen zoveel mensen op zo'n meeting af, dat er echt wel volk bij zit wat zeker wel goed is voor SBO! En dit kan de SBO goed gebruiken.

Ze graven hun eigen graf..... Maar vooral niet luisteren naar de mensen die al bijna 15 jaar ervaring met scooters, meetings en de scene hebben. vooral niet doen!!

SBO zou er beter aan doen om zich hier niet mee te associeren!
De hele jeugd op de opgevoerde scooters, de hele bevolking heeft zijn buik er meer dan vol van. Amen
200% mee eens... Waarom je met zaken inlaten, die je problemen kunnen opleveren?

Ben je ooit wel eens bij een the saints meeting geweest dan? Ja, wellicht heb je wel de filmpjes gezien. Maar je kan niet alle ''the saints'' over 1 kampt scheren, dat doen we toch nooit in NL??

Vent, die meetings zijn illegaal. SBO is ontstaan om deze illegale meetings te voorkomen. Het zijn meetings waarbij allerlei idioten zonder helm wheely`s lopen te maken. Je kunt erop wachten dat er 1 zich te pletter rijdt en dan vindt jij dat goeie reclame voor de SBO?
SBO zou niks met zulke meetingen te maken willen en moeten hebben. Alle vooroordelen van mensen over scooterraces worden via deze Saints onzin weer bevestigd.

Precies.... De enige legale organisatie die door JARENLANGE inzet en energie een beetje begrip en respect heeft gekregen bij de overheid en de politie.. De nieuwe 'lading' scootervriendjes zou deze jarenlange inzet dus even om zeep helpen door medewerking te verlenen met die "the saints" meetings??

LAZER OP!! Ik heb het van het begin tot op heden meegemaakt, en als dit serieus zo blijft gaan, graaft de SBO zijn eigen graf....

Hugo, ga gewoon weg man! Kijk is nou goed naar bovenstaande post van je...

Illigaal, SBO, goede reclame, the saints etc. etc. Dit slaat toch helemaal nergens op! Ik hoef niet eens op z'n pauper meeting te komen, al zou ik er geld voor krijgen zie je mij daar niet!

Ik zat er vanochtend nog aan te denken.. Hoe ga je zo'n 'sponsor/publiciteits-actie' bij een illigale meeting verantwoorden naar de sponsoren van de SBO :X??

Precies.... De enige legale organisatie die door JARENLANGE inzet en energie een beetje begrip en respect heeft gekregen bij de overheid en de politie.. De nieuwe 'lading' scootervriendjes zou deze jarenlange inzet dus even om zeep helpen door medewerking te verlenen met die "the saints" meetings??

LAZER OP!! Ik heb het van het begin tot op heden meegemaakt, en als dit serieus zo blijft gaan, graaft de SBO zijn eigen graf....

Wij gaan als SBO wel eens flyeren op zo'n meeting om de jeugd te motiveren bij een serieuze organisatie een serieuze sport te gaan beoefenen. Er loopt daar namelijk wel een enorm potentieel rond. Ik en ik denk iedereen wel hier is ooit zo begonnen en kijk hoe serieus we nu bezig zijn.

De organisatie daarentegen van zo'n evenement ligt nooit in onze handen en daar willen wij ook niets mee te maken hebben.

Dat Misha bij ons wedstrijdleider is en bij The Saints een grote karrentrekker, zo niet DE, kan voor verwarring bij sommige zorgen denk ik.

Weet niet precies hoe het zit, Saints organiseren nu iets, tis op eigen terrein van 3FM dus zou je kunnen zeggen dat het 'legaal' is (voor zover je bij zoiets over legaal kan spreken). SBO organiseert hierin niks maar tis wel een groep die icm SBO iig sprint Heerenveen georganiseerd heb als ik het goed heb.

Die sprint was op onze kant en dus volledig legaal, hier hebben zijn alleen helpende handjes aangeboden.

Deze 3FM meeting is (il)legaal maar daar hebben wij als SBO helemaal niks mee te maken.

Die sprint was op onze kant en dus volledig legaal, hier hebben zijn alleen helpende handjes aangeboden.

Daar doelde ik ook op, dat hun niet alleen illegale shit doen :)

Deze 3FM meeting is (il)legaal maar daar hebben wij als SBO helemaal niks mee te maken.

Like I said ;) Daar is volgens mij ook verwarring over hier dat er word gedacht dat de SBO hieraan meewerkt.

Ja dat mensen niet fatsoendelijk lezen en aannames maken, zoals altijd overigens, daar kan ik en de SBO niks aan doen.

Daar doelde ik ook op, dat hun niet alleen illegale shit doen :)
Doe jij alleen legale shit dan ;)

Ja dat mensen niet fatsoendelijk lezen en aannames maken, zoals altijd overigens, daar kan ik en de SBO niks aan doen.

Doe jij alleen legale shit dan ;)

Ja ik vraag het steeds schriftelijk in 4-voud aan, minimaal 10 werkdagen van te voren...

Status
Not open for further replies.
Back