SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
One more. Not edited though. Class limited to 11 HP.

LOOK AT 7.35 to see funny shit. We dont fuck around in denmark!!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=pgQKj37iQao"]YouTube - ‪Scooter 11 HK‬‏[/ame]

Dat geintje met het voetje tegen de achterkant wordt bij de SBO niet getolereerd hoop ik. Of ben ik al een ouwe zeikerd?

Ben ik absoluut niet mee eens. Lijkt me echt dik als ik zo'n stage 6 racer bijv. zie als ik zo'n ding nog nooit gezien heb. Ook wat Melvin zei is het op deze manier erg handig om de SBO te introduceren en dus ook het race gedeelte. Iedereen kan toch zijn steentje bij te leggen. Natuurlijk is dit niet verplicht maar met zo'n instelling....

Hou toch op man. Het is toch wel duidelijk dat er een behoorlijke generatiekloof tussen sprint en race zit.

Leuk dat je zoiets wilt organiseren, maar er zijn vast wel genoeg sprintjochies die daar op af willen komen!

Dat geintje met het voetje tegen de achterkant wordt bij de SBO niet getolereerd hoop ik. Of ben ik al een ouwe zeikerd?

Als ik voor mezelf ff spreek dus als Racer en niet als Voorzitter dan vind ik dit kunnen.

Het is gewoon een achterblijver waar men overheen moet en die word niet lomp geduwt alleen ff geattendeerd dat er een snellere langs wil die met zijn concurrent in gevecht is.... Op zich kan het wel, want de snelle gast doet het echt netjes mijns inziens.

Als Voorzitter moet ik zeggen dat bewust fysiek contact in de race ten alle tijde een no-go is, maar gelukkig is zoiets ter beoordeling van de wedstrijdleider op een wedstrijddag en hoef ik hier dus niet over te oordelen ;)

Zeg nou niet dat het is toegestaan want dat kost je wéér een sleutelbeen bij je eerst volgende race :D

Er is gewoon een andere soort mentaliteit bij de races dan bij de sprints. Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven.

Ventjes van 16 geilen tegenwoordig alleen maar op lage frame's, hoge pk's en NOzzzzzzzzz....

Als ik zou racen zou ik er ook niet naar toe gaan.

Ik had van jou wel een andere reactie verwacht Niek, valt me een beetje tegen. Hier wordt een beetje gedaan alsof bij het sprinten de jonge puberale ventjes zitten en bij de races de oude wijze mannen. Ik zie bij de sprint zoveel mannen van het racen, dusja de mening is zeer goed onderbouwd!

Ik had van jou wel een andere reactie verwacht Niek, valt me een beetje tegen. Hier wordt een beetje gedaan alsof bij het sprinten de jonge puberale ventjes zitten en bij de races de oude wijze mannen. Ik zie bij de sprint zoveel mannen van het racen, dusja de mening is zeer goed onderbouwd!

Laten we het er op houden dat 75% van de sprinters de jeugd is van 16-18 en bij de race de gemiddelde leeftijd.

Iedereen reageert hier alsof ik de sprinters gruwelijk afzeik alleen het is gewoon *voor de 3e keer* een generatiekloof die er in zat, in zit en in zal blijven zitten...

Laten we het er op houden dat 75% van de sprinters de jeugd is van 16-18 en bij de race de gemiddelde leeftijd.

Iedereen reageert hier alsof ik de sprinters gruwelijk afzeik alleen het is gewoon *voor de 3e keer* een generatiekloof die er in zat, in zit en in zal blijven zitten...

Om even in te springen, de sprint heeft ook te lijden met nieuwkomers die afhaken. Van de huidige groep sprinters rijdt zeker 75% al zeker 2-4Jaar sprints.

EN het kan dat je doelt op die 3FM meeting, dat is voor een andere doelgroep imo t.o.v. de SBO Riijders want we zijn met zijn allen SBO!

EN het kan dat je doelt op die 3FM meeting, dat is voor een andere doelgroep imo t.o.v. de SBO Riijders want we zijn met zijn allen SBO!

Ik denk sowieso dat daar op gedoeld werd idd...SBO sprints is toch vele malen professionele dan het volk dat op dat soort meetings af komt.

Doelde idd niet op racers die nooit naar sprints komen of andersom. Zodra er, zonder professionele begeleiding (no offence), een meeting word georganiseerd waarin het doel is zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen, bandjes te laten klappen krijg je imo al snel het volk wat de SBO juist niet wenst, de categorie aso's die het in het dagelijks leven ook verneuken voor de rest. Dit is tenminste het gevoel wat ik er bij heb.

The Saints meetingen zijn inderdaad, illegaal, zonder helm etc etc. Hier werkt de SBO wel mee samen, wat ik niet kan begrijpen maar daar heb ik mijn mening al over gegeven.

Status
Not open for further replies.
Back