Gaan we het weer of racen hebben? Het
's'-woord is vaak genoeg gevallen
Scooters?
SBO?
oh wacht,
Stel forumzeikerds met een te hoog ego bij elkaar.
Wil je je mening hierover laten horen dat zoiets niet kan? Dan ben je morgen vanaf 01:00 welkom in Media Park te Hilversum. Als je mij per PM benadert dan zal ik de redactie van 3FM 's middags nog voor je bellen over dat er iemand zijn woordje wilt doen over zijn kijk op de zaak, zo word je nog gehoord buiten dit forum en kun je de rest van Nederland waarschuwen dat ze SBO niet met The Saints moeten associëren.
Slaap lekker allemaal
Edit: nog even een toevoeging,
Maand geleden was er bij een scootertour in Utrecht het volgende gebeurd:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/363655
Staat er iets over het racen of opgevoerde bromfietsen? Euh, nee. Waarom? Omdat ik als "verantwoordelijke", of beter gezegd voorzitter van Stichting The Saints na het horen ervan zsm ter plekke was om een gesprek met de politie erover aan te gaan.
Verder als hier mensen zijn die het zo goed weten hoe het NIET moet, waarom stagneert dan het aantal deelnemers? Zou het misschien zijn, omdat de jonkies hier op forum komen kijken voor meer info en vervolgens worden weggepest? Als iedereen het hier zo goed kan praten over hoe dingen niet moeten doen, waarom is er nog geen actie opgezet om nieuwe leden te werven?
En als laatste, ik zie de autosport wereld ook niet janken als er een nieuwe Fast&Furious film uitkomt of er iemand zich te pletter rijdt met auto tijdens illegale straatrace. Misschien moeten sommige van jullie hier na vijf jaar van SBO ook niet bang zijn voor verkeerde associaties en zich richting op things that matter.