This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #6

Status
Not open for further replies.
jammer dat de baan records op de sbo sits voor geen kont kloppen
ter verbetering
Emmen s6cup 47.641 Twan Nelissen 2july 2006
Amsterdam s6cup 101.43 Twan Nelissen 2july 2006
Spa francorchamps 23 july 51.840 Twan Nelissen 23 july 2006
 
Last edited:
Sow jij was echt een snelle racert zeg!

*oehhhh* ik was er bijna @ Emmen
1 28 Robbert Pronk 47.724

*edit*

gvd kutjong, op amsterdam had ik je ook bijna

28 Robbert Pronk 1:01.535
 
Last edited:
Ding van Sarik loopt denk ik niet veel harder, Jos moet een verdedigende lijn rijden @ de bocht het rechte stuk op, Sarik kan hem daar dus wijd aansnijden = 2km/h harder door de bocht = 6km/h harder @ einde rechte stuk (exponentieel)


Woppa!!

Daarnaast is de exponentiele versnelling ook nog is van toepassing op het totaalgewicht wat bij Jos een stukje hoger zal liggen, waardoor dat ook nog een nadeel is...
 
Je moet je onderzoek beter doen Twan, je geeft valse voorlichting, Sarik @ Emmen :

17 Sarik Roufs 20 47.634

En jacky was nog sneller daaro :
Jack Stolk 13 10 47.335
 
 
jammer dat de baan records op de sbo sits voor geen kont kloppen
ter verbetering
Emmen s6cup 47.641 Twan Nelissen 2july 2006
Amsterdam s6cup 101.43 Twan Nelissen 2july 2006
Spa francorchamps 23 july 51.840 Twan Nelissen 23 july 2006


Toen was het nog gewoon S6 cup.
Erna zijn er nieuwe regels gekomen waardoor je bepaalde dingen niet meer mocht aanpassen en dat het een basic cup werd!
 
Toen was het nog gewoon S6 cup.
Erna zijn er nieuwe regels gekomen waardoor je bepaalde dingen niet meer mocht aanpassen en dat het een basic cup werd!

Dat is waar idd, je hoefde toen volgens mij niet met een black edition carb te rijden en kon je een willekeurige ontsteking monteren. Maar dat neemt niet weg dat Twan toch wel een beetje kon sturen want die tijden liegen er niet om
 
Emmen is ook zeker niet meer in de staat als 3-4 jaar terug!!

In de kantine van Emmen hangt zelfs een brief dat de rondetijden sterk verschillen met de DAG omstandigheden. Een week er tussen kan je al een seconden schelen.
 
Emmen is ook zeker niet meer in de staat als 3-4 jaar terug!!

In de kantine van Emmen hangt zelfs een brief dat de rondetijden sterk verschillen met de DAG omstandigheden. Een week er tussen kan je al een seconden schelen.

Emmen heeft nieuw asfalt toch? Ik ben er nooit meer geweest na de upgrade dus misschien heb ik het mis. Maar wat de dagomstandigheden betreft is idd wel logisch met die wind daar.
 
Toen was het nog gewoon S6 cup.
Erna zijn er nieuwe regels gekomen waardoor je bepaalde dingen niet meer mocht aanpassen en dat het een basic cup werd!

ik reed met een dell black en een gewone r1200 zonder aanpassingen en met malossi rotor
met 17,8pk het was het eerste jaar van s6cup ! dus weinig research.

@pronk ik zag de link op de sbo site en heb de records die daarop staan vergeleken met mijn tijden, heb verder niet naar tijden van de andere gekeken
in ieder geval de site klopt van geen kont
 
Dat is waar idd, je hoefde toen volgens mij niet met een black edition carb te rijden en kon je een willekeurige ontsteking monteren. Maar dat neemt niet weg dat Twan toch wel een beetje kon sturen want die tijden liegen er niet om

je moest met een dell black rijden eerste jaar
 
ik reed met een dell black en een gewone r1200 zonder aanpassingen en met malossi rotor
met 17,8pk het was het eerste jaar van s6cup ! dus weinig research

Over pk's gesproken, ik reed op Berghem met 16 pk in de open70, dus zo slecht ging het sturen nog niet eens. Geblokkeerd meet ik boven de 20 maar er zit iets in de overbrenging niet lekker. Had dat vermoeden al op de dag zelf maar niemand in het rennerskwartier had een overrange set bij zich (of wilde het niet uitlenen aan mij helaas ;()

In Veldhoven rij ik met 21+ anders kom ik niet :+
 
ik had er 3 thuis liggen maar mij is nix gevraagd.
had ik die tractor veer mee kunnen nemen

Haha, ik had je idd kunnen bellen maar er was nogal haast bij dus dat had niet veel zin. Die tractorveer wil ik wel weer hebben, toch nog eens testen met die hyperpro set. Ze zijn heel stug maar voelen wel heel erg stabiel aan...en ben er nooit mee gevallen dus dat zegt een hoop bij mij O-)
 
gaan we een keer trainen neem ik hem mee
we hebben nu de zelfde cilinder/een dik lijf/een 98/en rijden zon beetje dezelfde tijden ;0
 
Status
Not open for further replies.