SBO Races - Slapgeouwehoer topic #6

Status
Not open for further replies.
Idd zeg...voorlopig een seconde sneller dan Jos, dat is echt wel heel erg bizar hard! EW en Mitchell zitten er ook lekker bij zeg, goed bezig dudes!

Net even wezen kijken in lelystad blijft een vette tak van het scooter gebeuren,iedereen di tevreden is met zijn resultaat, van harte nu is het natuurlijk aan jullie om in heerenveen t komen kijken ;) gr kevin op jeroen zijn naam zie ik nu

Ik heb wat filmpjes gemaakt, uploaden duurt nog wel ff.

Ik post ze vanavond laat hier, eerst de bbq aansteken

Christus wat een serieuze kop bij die DB meting :D..

Super geslaagde dag imo. :). Weet niet wat alle rijders er precies van vonden maar ik vond het geslaagd!

Problemen met geluidsmeting geweest?

Zaterdag was iig een mooi dagje, lekker rustig. Mitchell had het iig goed naar zun zin op de nieuwe layout :D

Wat geprobeerd met pmt banden was voor mij nog geen succes. Inderdaad een gat van meer dan 1 seconden tijdens de training en 1e manche is zeker te veel. 2e manche was al beter scheelde nog 2 tienden met mijn vertrouwde tt92's kom tekort korte bochtje uit.moet hard aan het werk.
maar sarik rijdt super strak....... hulde!
groet jos

Kampioenschap is up to date :)

En voor mij echt een prachtige dag, helaas niet kunnen rijden, maar organisatorisch wel veel kunnen leren aan mensen en ik denk dat de volgende race een toppertje word.

Nu bezig om de Labelwriter weer aan de gang te krijgen en denk dat het nog gaat lukken ook :) Dan hebben we de volgende race weer stickertjes voor de keuring :)

@ Vinnie, nice pictures my boy!

@ Niels, idd serieus serieuze foto :P

Zoals op de foto heb ik ongeveer de hele dag gekeken. Binnenkort toch maar een zonnebril op sterkte regelen, want dit is geen doen:X.

Ik heb een tof weekend gehad. Wel bijzonder zwaar, de combinatie van het warme weer en het hoge tempo in de open70 vraagt wel wat van m'n conditie. Op zaterdag nog m'n voorveer lek gehad. Dus voor zondag die van Rick gemonteerd en dat beviel prima. Zondag lekker kunnen rijden op de kwalificatie na. Omdat ik wat ongeduldig was heb ik helaas maar twee rondes kunnen rijden omdat ik tegen Edwin aan reed. En daarbij zelf plat ging. Het nokje van m'n stuuraanslag zat tussen m'n frame en m'n voorvork dus ik kon niet verder. Dit snel gemaakt voor de race en wel lekker kunnen rijden. Twee keer vierde geworden. Nog wat harder aan m'n conditie gaan werken en zorgen dat de scooter in de wedstrijd ook gewoon zo mooi loopt als in de training.

Complimenten aan Sarik, belachelijk hoe hard hij rond gaat 8)

blok gaat van de week uit elkaar, ga me mond dicht nieten aangezien ik voor veldhoven 10 kilo kwijt moet.veldhoven sta ik met een 24 pk monster en nieuwe malossi vering en ga naar huis met de eerste beker!!!punt uit

blok gaat van de week uit elkaar, ga me mond dicht nieten aangezien ik voor veldhoven 10 kilo kwijt moet.veldhoven sta ik met een 24 pk monster en nieuwe malossi vering en ga naar huis met de eerste beker!!!punt uit

Haha, dat is de juiste instelling Mitch! :winner: Ik kom op Veldhoven waarschijnlijk ook weer rijden, misschien in de stage6 ipv de open70 maar dat is nog niet helemaal zeker.

http://www.stichtingsbo.nl/fotoalbum/2011/Race/Lelystad1+24-4-2011

alle foto's van gister :)

aantal dingen:
- foto's wordt automatisch door de site door elkaar gezet helaas.
- foto's worden standaard verkleind naar 800*600 ipv 800*536 waardoor ze beetje gek ogen.
- Helaas weinig rijders, maar wel voordelig voor de rijders die er wel waren! Je staat waarschijnlijk wel vaak op de foto :+

hopende u voldoende te hebben geïnformeerd,

de groenten :+

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back