SBO Races - Slapgeouwehoer topic #6

Status
Not open for further replies.
Zo kom net uit france! (juvaincourt) heerlijk gereden
Maar het ging nog niet helemaal op de automatische piloot :(
Gelukkig geen last van tintelende armen gehad wat voor mij echt een opluchting was.
Ik heb alleen zon spierpijn dat ik morgen niet meer kan lopen!
Het was nog even spannend of dat het allemaal door zou gaan,
maar gelukkig kon ik ergens een rt cilinder lenen standaart erop geplopt en dat was niet verkeerd.
Nogmaals dank aan degene van wie ik die mocht lenen.
Nu ga ik dood op de bank zitten

sarik gaat zoiezo hard vooruit, Jos had zn dag niet?
hij gaat tenminste altijd met Sarik voor de rest uit.. Daarna komt Mitchell samen met Peter Janssens zo'n beetje.

Waarom kom je niet lekker meedoen? :)
Kun je lekker 'op je gemak' mee battlen voorin en neem je de jongens mee op sleeptouw..

Rijdt Sarik nou zo hard, of lijkt het zo omdat de rest het niet voorelkaar heef? :x
4 tot 5 jaar geleden werden deze tijden en een seconde harder zonder slicks en met 21 pk ook al gereden.
No offence trouwens, ik ga hem ook niet meer bijhouden. :)

http://www.stichtingsbo.nl/competitie/70cc Open Cup/Resultaten/?mylaps=type,run,runid,497880

Leuk om te zien, vroeg me al of of Sarik en Jos sneller gaan dan de jongens van toen, maar dat is dus nog niet het geval :) De reden is heel simpel, geen tot weinig concurrentie momenteel. Een goede concurrentie is de grootste drijfveer voor verbetering. Als je weer een kopgroep krijgt van 5 man gaan de tijden vanzelf omhoog. Aan de spullen zal het niet liggen, de vermogens zullen nu ook hoger liggen dan 5 jaar terug, er zijn zelfs betere veren op de markt dus er werd vroeger gewoon harder gestuurd :)

Ik heb met mn stage6 racert ook harder gereden dan nu met de open70. Terwijl er toch ruim 3pk verschil in zit. Ja...ik ben wat jaartjes ouder :p Maar ik denk vaak dat t met minder vermogen net iets soepeler rijdt waardoor de bochtensnelheid hoger ligt.

@ niek: leuke dag gehad zondag? Haha...sorry, dat moest even.

Ik heb met mn stage6 racert ook harder gereden dan nu met de open70. Terwijl er toch ruim 3pk verschil in zit. Ja...ik ben wat jaartjes ouder :p Maar ik denk vaak dat t met minder vermogen net iets soepeler rijdt waardoor de bochtensnelheid hoger ligt.

@ niek: leuke dag gehad zondag? Haha...sorry, dat moest even.

Lul, volgende keer stamp ik je meteen van de baan als je 95,1 DB hebt :+

sarik gaat zoiezo hard vooruit, Jos had zn dag niet?
hij gaat tenminste altijd met Sarik voor de rest uit.. Daarna komt Mitchell samen met Peter Janssens zo'n beetje.

Vergeet EW niet! Die zit er nu ook lekker bij elke keer! :)

Wat was er niet leuk dan? :+ Veel gezeik gehad met geluidsmetingen oid?

Zaterdag opzich wel, alleen Edwin Kil zat in eerste instant goed met zun huge 6,2L V12 demper eronder :D

Dacht eerst dat de DB meter niet goed was, naast die van het circuit gehouden en kwam daar wel overheen. Daarna van Karsemeijer nog eenzelfde meter ernaast, zat een afwijking van ongeveer 1DB in.

Op zaterdag zat iedereen toch wel tussen de 96 en 100 db in.

Een verslaghje van mij kant dan maar, wel een geslaagd weekend gehad :)

Vrijdag avond nog wezen banken waar een constante 17,8 Pk kwam uitrollen..

Dus de volgende dag naar Lelystad afgereisd waar we de hele dag hebben kunnen trainen, maar met de hitte een warm lopertje gehad doordat meneer niet oplette :| 8P

Heb toen in de avond een nieuwe cilinder gekregen en die avond
nog zitten afwerken omdat er de volgende dag gewoon gereden moest worden !

Wat nog de nodige afstel werkzaamheden met zich mee bracht, en midden in de kwalificatie pas goed liep en nog hebben kunnen kwalificeren.

Maar dat mocht niet baten zijn uiteindelijk toch nog 8e geworden in de basic cup.

Verders een leuk weekendje gehad en nog met Mitchell staan praten en ze machine bewonderd :~

Bedankt nog voor de stickers Mitch, ze staan goed op het frampje -:-

Tot de volgende race :#

Verders een leuk weekendje gehad en nog met Mitchell staan praten en ze machine bewonderd :~

Bedankt nog voor de stickers Mitch, ze staan goed op het frampje -:-

Tot de volgende race :#[/QUOTE]

was idd gezellig volgende race weer! geen dank hoor doe ik met liefde:P
tot de volgende race

Was weer goed weekend, lekker weer en goed hard kunnen rijden.:winner:
Heb onboard filmpjes gemaakt alleen kwaliteit is niet echt goed,
kleuren kloppen niet, maar ja wat verwacht je voor 33 euro.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=cJOiGoxdfc8"]YouTube - Onboard Sarik Roufs SBO Race Manche 1 Lelystad 24-04-2011[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hGmMRn7f2bY"]YouTube - Onboard Sarik Roufs SBO Race Manche 2 Lelystad 24-04-2011[/ame]

Het verschil met vroeger is ook kwaliteit asfalt en de bulten einde rechte stuk. Scheelt je echt veel tijd.

Ben btw net uit operatie: is heel goed gegaan denks.

Het verschil met vroeger is ook kwaliteit asfalt en de bulten einde rechte stuk. Scheelt je echt veel tijd.

Had niet gezien dat jij toen ook al reed !! ;)
Maar sinds ik rijd is het asvalt niet veel verslechtert die bulten aan het eind zitten er al heel lang.
Vroeger had je zelfs een opstaande rand van asfalt waar nu de pionnen staan bij start finisch.
Als je te hard ging moest je over dat bultje springen. (kutding)

leuke filmpjes! jammer dat er meestal na een paar rondes niemand meer voor je zit :D
ding van mitchel is wel elke keer als een kanon weg!
maar dat ding van Sarik loopt op het rechte stuk zo hard :D en in de doordraaier daarna is hij ook zoveel sneller dan Jos of Mitchel.

en hij pakte Jos 2x op hetzelfde stuk? :+

leuke filmpjes! jammer dat er meestal na een paar rondes niemand meer voor je zit :D
ding van mitchel is wel elke keer als een kanon weg!
maar dat ding van Sarik loopt op het rechte stuk zo hard :D en in de doordraaier daarna is hij ook zoveel sneller dan Jos of Mitchel.

en hij pakte Jos 2x op hetzelfde stuk? :+

Ding van Sarik loopt denk ik niet veel harder, Jos moet een verdedigende lijn rijden @ de bocht het rechte stuk op, Sarik kan hem daar dus wijd aansnijden = 2km/h harder door de bocht = 6km/h harder @ einde rechte stuk (exponentieel) ;)

Status
Not open for further replies.
Back