Zou leuk zijn, kan je mij eens rijles geven hehe. Meneer rijdt gewoon ineens voorin de open70 gvd! Alhoewel je tijd op lelystad me een beetje tegenviel, ik zag dat wij in 2008 beide 46,5 reden met 17,5 - 18pk Nu reed je dat ook geloof ik...? Mja...hoorde van Tim dat dat door het asfalt komt :+
Nou ik dacht echt dat het laatst veel harder ging dan 3 jaar terug. Ik dacht dat ik 48.* -ers reed op lelystad, dus toen ik de open70 heren 46- en 45-ers zag rijden vorige week dacht ik dus echt dat ik nu 2 seconde tekort zou komen maar dat valt dus best mee achteraf gezien. Verder heb ik altijd de underdog gespeeld hoor, ik pose nooit met mijn stuurkunsten, ben nog nooit over een seizoen gezien de beste/snelste in mijn klasse geweest dus dat betekend dat ik zuig :7
Als het allemaal mee zit wordt het volgend jaar weer een full-throttle podium of jodium mentaliteit
Ik zeg : Bij deze spreken we af dat we 2 dagen gaan knallen @ Juvaincourt! 1 dagje training en 1 dag race ofzo lijkt me wel tof!
Sander en richard gaan ook vast wel mee.
Wij wilden als Team ook een lang weekend gaan trainen @ Juvaincourt.
Donderdag t/m zondag ofzo, let me know when en mss kunnen we wel met zijn allen. Zou dik zijn