SBO Races - Slapgeouwehoer topic #6

Status
Not open for further replies.
mitch ik ga ook wel mee!, wanneer is het nou 11/12/13 juni? iemand nog een scooter over;)

Als jij nou aan Sander vraagt of je zijn scooter kan delen ofzo, kunnen jullie de kosten splitten want hij heeft volgens mij geen zin om daar 2 dagen heen te gaan ivm de kosten.
 
Wordt volgens mij echt oldskool gezellig daar hehe! Ik ga ff vragen of Niels Leite ook mee gaat, misschien wat Fred motoren crew (denk dat jack ook wel wil) en misschien krijgen we Arnoud ook wel zo gek :)

Maar jullie gaan vrijdagmiddag/avond daarheen, dan zaterdag trainen, zondag racen en dan maandag ook weer trainen ofzo?
 
Hmm kut, ik heb 11 Juni eigenlijk al wat op de planning. Eens even afwegen of het de moeite waard is om dat te cancellen.
 
Kwam ik nog effe tegen....

attachment.php
 
Fuckers :D

Nou heb ik het geluk dat ik die pic zelf uit jouw post kan halen...maar vooruit, ik laat het allemaal wel over me heen komen :'(
 
hehehe idd 10 kilo,maar ik ben op het moment ziek heb al 6 keer gekost bijna niks gegeten weeg nu 76 yeah we gaan de goeie kant op. moet natuurlijk wel mee komen in juvaincourt:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top