SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Is er iemand die morgen na de vergadering hier even een verslagje wilt typen!?

Alvast bedankt!

Het verslag zal vanuit de Organisatie komen en met een week verspreid worden aan de racers lijkt me handig om die even af te wachten ipv zelf allemaal te gaan roepen ;)

Mijn excuses dat ik er gister trouwens niet bij was. Ik lig al aantal dagen met koorts op bed.. Dus het leek me niet zo slim dat er ik bij zou zijn :)

Last edited:
Ben benieuwd wat er allemaal besproken is en hoop van harte dat het weer helemaal goed gaat komen met de SBO. Ben het tot nu toe elke keer wel eens geweest met de ideeen van o.a. Tim dus ik denk dat dat allemaal wel goed gaat komen.

Ik denk niet dat ik er bij ben volgend jaar, hooguit een enkele race. Heb er na vorig jaar even helemaal geen zin meer in en momenteel ook eigenlijk helemaal geen tijd om met mijn hobby/passie bezig te zijn. Er is bij mij nu maar 1 ding belangrijk en dat is dat ik na 7 jaar maar een keer ga afstuderen! Dus wil bij deze iedereen nogmaals succes wensen met het redden van de SBO en ik kom na de winter wel weer een keer tevoorschijn bij een zonnige race oid :P

Ben benieuwd wat er allemaal besproken is en hoop van harte dat het weer helemaal goed gaat komen met de SBO. Ben het tot nu toe elke keer wel eens geweest met de ideeen van o.a. Tim dus ik denk dat dat allemaal wel goed gaat komen.

Ik denk niet dat ik er bij ben volgend jaar, hooguit een enkele race. Heb er na vorig jaar even helemaal geen zin meer in en momenteel ook eigenlijk helemaal geen tijd om met mijn hobby/passie bezig te zijn. Er is bij mij nu maar 1 ding belangrijk en dat is dat ik na 7 jaar maar een keer ga afstuderen! Dus wil bij deze iedereen nogmaals succes wensen met het redden van de SBO en ik kom na de winter wel weer een keer tevoorschijn bij een zonnige race oid :P

7 jaar damn :P
Dan word het echt een keer tijd idd. En als je nou beloofd niet te vallen mag je ook wel een keer die van mij beboeken ;)

Ik heb denk ik dezelfde reputatie als jou opgebouwd, ben afgelopen seizoen maar 1 keer in de race gevallen. En toch blijven mensen denken dat ik vaak crash! :P

van welke klassen moet je hebben?
Ehhhh....Pitbike Open?
Nu stopt het bij pagina 17 terwijl juist op de pagina's daarna de specifieke technische regelementen zouden staan.<]
En in hetgeen er nu staat klopt een hele hoop niet met wat ik hoorde aan veranderingen.....

uhm , kun je zo kopen :?

Of dat ik m nou bij een webshop koop of bij de organisatie dat scheelt wel wat.
En aangzien dit me eerste jaar wordt en niet over eindeloos budget beschik.

tja , als je dat verschil al niet kunt betalen , waarom ga je dan racen 8P

ik heb altijd zelf een pak moeten kopen zonder kortingen oid , en wel met een HEEL krap budget...

boeie ...

en wat kost nou zo'n stage6 pak :rolleyes:

en zoek je een goeie sponsor (dealer) krijg je het pak mischien ook voor heel weinig..;)

racen is duur en dit is ook nog een 1 malige aanschaf voor iig 2 jaar wel..

als je een keer valt heb je waarschijnlijk al meer financiele schade , dus moet je ook maar niet vallen ;)

Status
Not open for further replies.
Back