SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Bij hans van wijk motoren hebben ze een outlet hoek waar tegen hele scherpe prijzen pakken en al aangeboden worden. Als je aangeeft dat je racet bij de Sbo dan word daar rekening mee gehouden. Dus ik zou zeggen reis een keer af naar Zoetermeer en pas het een en ander en kijk wat je kwijt bent. Ik denk dat je daar voor een mooi prijsje goed in het pak zit.

Tering jij hebt altijd wat te reageren he, boeiend is toch mooi als je een pak gratis kunt krijgen? En imo is racen in de stage 6 cup helemaal niet zo duur als je een beetje blijft zitten!

Ligt er altijd maar aan hoe je je machine opbouwt toch. Je kan het zelf zo gek maken als je wil.
Btw ben het overigens wel eens dat racen duur is. Zo ook stage 6.
En als je over een krap butget beschikt moet je gewoon zelf eerst maar eens nagaan of het wel verstandig is. neem aan dat je een heel seizoen wil rijden en niet af en toe wanneer er weer een butget beschikbaar is.

Je moet immers niet afhankelijk zijn van sponsoren of gratis dingen van een organisatie. Maar goed dat is mijn ervaring en mening :)

Verder zijn er gelukkig bedrijven die inderdaad hun overjarig spul in een leuke uitverkoop gooien. En er bestaat marktplaats.

Maar goed, is mooi meegenomen als er inderdaad weer een actie zou komen vanuit duitsland om de nieuwe rijders tegemoet te komen, maar reken er maar niet op. Btw we praten ook maar over een pak van 200 euro

mja , moet het dan aankomen op een pak van een paar tientjes?

gratis krijg je m niet hoor :*

anders een gebruikt pak scoren , moet er inmiddels wel zat zijn van Stage6 :P

kosten immers geen flikker nieuw , toen ik begon had je deze pakken niet eens ,en betaalde je hetzelfde voor een gebruikte en dan was ie dus al her en der goed gebruikt ;)

en dan heb ik er nog zo'n 4 jaar mee gereden , dus kost je zo'n pak maar weinig eigenlijk..

Ja ik hoef het ook niet voor niks.
Maar alles watje kan besparen is mooi meegenomen.
Ik heb me scooter ok helemaal met 2e hands spul opmoeten bouwen

Uhm :P

Ik heb tot nu toe met altijd alles nieuw nieuw gereden, heb daarom ook nooit een enkel probleem gehad. maar er zullen er velen zijn die dat ook hebben met gebruikt spul :)

Ach ben nu ook weer een nieuwe nieuwe :P aan het bouwen voor af en toe te trainen. Heb het racen in wedstrijd verband wel effe gezien :).

En deze scoot is dan nog weg te zetten voor later als de kids zich afvragen wat twee tact was ;)

Ik wil volgend jaar ook gewoon vlammen, en dan volgas, je raced toch om te winnen niet dan? Ik wil gewoon iedereen ownen ongeacht hoeveel pk's of wat voor veren en dergelijken ze hebben. Ik ben ook student nu en hoop volgend jaar gewoon weer mee te kunnen rijden, en heb ook maar een matig scootertje. Het gaat meer om hoe je met je ding omgaat dan wat je hebt, ik weet namelijk vrijwel zeker dat ik gasten met 20pk en dikke veren achter me liet dit jaar, terwijl ik maar met 16pk en rs24 veren reed.

Vandaag pakketdienst aan de deur...
Er zijn (anoniem) twee transponders gezonden die al sinds deze zomer vermist waren. Wie het ook was, dankjewel !

... wie één van de overige drie heeft, graag zien we ook nog deze tegemoet per pakket of bij de huldiging !

Laatste keren werd alles met handgeschreven formuliertjes gedaan omdat er geen systeem/laptop was dacht ik.

Als het goed is kan je toch gewoon nakijken wie wanneer welke transponder heeft gehad en welke er na de race niet meer was?

Dat zou kunnen, maar is dat nodig?
We zijn gewoon blij dat mensen ze uit zichzelf eerlijk teruggezonden hebben!

PS: De notulen van de afgelopen vergadering zijn voor 95% uitgewerkt. Ze liggen nu bij alle bestuursleden om er nog eens naar te kijken, zodat ze zeker kloppen en er geen misverstanden de wereld in geholpen worden :)
Nog een paar dagen geduld en dan zal de definitieve versie te downloaden zijn van de SBO site :)

Laatste keren werd alles met handgeschreven formuliertjes gedaan omdat er geen systeem/laptop was dacht ik.

Laptop was er wel. Alleen de transponders waren niet opgeladen, dus moest er constant gewisseld worden om ze tussendoor toch te kunnen laden. Ze werden dan ook pas net voordat je ging rijden uitgedeeld en ter plekke opgeschreven wie welke kreeg.

Status
Not open for further replies.
Back