SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Gelukig laten Sarik en Jos zien dat met de stage6slick en de tt92 prima kan worden geraced...

Pronk@ sander account.

Aan de voorkant is het ook zeker een goede band die tt92, maar rijden Sarik en Jos niet met eem PMT ipv met een stage6 slick?

Niet dat ik weer Pronk.

Mitchell,Tom K,Nicolas en ik rijden met pmt banden rond.

Jongens die er mee rijden zijn er zeer over te spreken. Prijs is natuurlijk niet niks. 4 wedstrijden met een setje PMT is goed te doen.
De heidenau zijn na 2 wedstrijden helemaal weg heb ik begrepen van de jongens die daar mee rijden.

Mitchell gaat erg snel rond en is erg zadelvast ongeacht weertype met de hardste versie van de PMT. Sarik rijdt met de stage6slick voor + achter en Jos volgens mij tt92 voor en achter

Tot nu toe heb ik nog niet zoveel verschil gemerkt tussen de 91 en 92. M'n machine geeft echt geen krimp...ik ga dus niet hard genoeg ofzo :p

Het is dan ook nog niet heel erg warm geweest verder maar toch ben ik nu tevreden over de 92's.

dewds.... het is geen overhoring 8P!!

Weten jullie alle merken, onderdelen & afstellingen van iedereen uit je hoofd ofzo :D

Krijg straks m'n controle en nieuw gips maar ga pleiten voor een spalk icm met tape zodat ik het werk weer kan oppakken:) thanks for asking!

Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met veel speling op de vertandings as(as waar de achterpoulie opzit)? het gaat om een piaggio zip sp98 blok.

Zijn er hier nog mensen die ervaring hebben met veel speling op de vertandings as(as waar de achterpoulie opzit)? het gaat om een piaggio zip sp98 blok.

Als de as gelagerd is in het carterdeksel hoort dit gewoon zo.
Bij een SP2000 blok is dit hetzelfde.
Originele lager in het vertandingsdeksel is een C5 lager, dat zijn lagers met veel speling. Als je de carterkap niet gemonteerd heb zit er dus behoorlijk wat speling op :).

Maar aangezien hij een 98 blok heeft is de kans groot dat hij niet gelagerd is in het carterdeksel en dan klopt het dus niet. Als dit idd het geval is dan zou ik ff een nieuw vertandingsdekseltje scoren.

Maar aangezien hij een 98 blok heeft is de kans groot dat hij niet gelagerd is in het carterdeksel en dan klopt het dus niet. Als dit idd het geval is dan zou ik ff een nieuw vertandingsdekseltje scoren.

Hoezo nieuw vertandingsdeksel?
Nieuwe lager zou moeten volstaan toch?

Even ter duidelijkheid: de trainingsdag morge kost 35 euro voor licentiehouders en 45 zonder licentie..

Status
Not open for further replies.
Back