SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Waarom zo blind staren op pk's??
ik weet niet hoeveel jaar ervaring je al hebt, maar sturen is belangrijker dan pk's!!

Uhm tuurlijk kom je uit iedere bocht te kort... Omdat de ander ws 4 á 5 meter eerder op het gas zit.

Uhm tuurlijk kom je uit iedere bocht te kort... Omdat de ander ws 4 á 5 meter eerder op het gas zit.

idd...Rens, vergis je niet in wat Tim hier zegt. Als jij begin rechte stuk 1 km/h harder de bocht uit komt, rij je aan het einde van het rechte stuk 5km/h harder. Zeker op een baan als lelystad is bochtensnelheid veeeeeel belangrijker dan power. En als je echt power tekort komt ff naar je tjoener en banken met dat hok!

Sarik 1e of Bart?

Ik vind het maar kut dat als ik ooit weer serieus ga races dat ik jou strax niet meer bij kan houden! :D

ja heb gruwelijke gevechten gehad met bart 1ste manche was toppertje! denk dat we het publiek een mooie race hebben gegeven:P:D

Last edited:
Dat denk ik ook wel +pippi+ . Wat me wel verbaasde is dat we er geen schade aan over hebben gehouden :D

:D
ik zou maar uitkijken met die mitchell. Voor je het weet moet je een wheelie over ze hoofd doen :winner:

( mitch, remember lelygat 07? )

huh? ik dacht toch echt dat ik in het slapgeouwehoer topic zat??
maar blijkbaar is het dus toch het marktplaats topic...

Status
Not open for further replies.
Back