SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
Wie zag ik vandaag op de A2 in zijn mint groene NissanMicra trekkende een boedelbak met daarop een stage6 racer!? :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=7N2Wt228vyA"]YouTube- mitchell wintersberger kopstart juvaincourt[/ame]

nog van frankrijk

nu zie je hoe slecht dat me scooter vooruit ging:)

In de tent van mitchell hebben ze wel een het ander geleerd van me;)
v snaar vervangen zonder wat los te doen ......

Om even terug te komen over 1 april dat ik zei dat ik stop met racen. Ik zal niet echt meer actief zijn dit jaar met rijden. Ik zal aan het eind van het seizoen misschien nog enkele wedstrijden mee doen. En ik ben bij bijna elke race wel te zien als toeschouwer.

Vind het erg zelf jammer maar het is niet anders, i.c.m. eigen bedrijfje, studie en financieel wat niet helemaal top zit gaat het gewoon niet lukken. Ik ga nu gewoon proberen om voor volgend seizoen alles gereed te maken zodat ik weer een volledig seizoen kan rijden. Ik vind het erg zonde want ik ben erg fit en was er mentaal helemaal klaar voor.

Als rijdersvertegenwoordiger wil ik zeker nog zijn. Vandaar dat ik probeer er bijna elke race te zijn :)

Om even terug te komen over 1 april dat ik zei dat ik stop met racen. Ik zal niet echt meer actief zijn dit jaar met rijden. Ik zal aan het eind van het seizoen misschien nog enkele wedstrijden mee doen. En ik ben bij bijna elke race wel te zien als toeschouwer.

Vind het erg zelf jammer maar het is niet anders, i.c.m. eigen bedrijfje, studie en financieel wat niet helemaal top zit gaat het gewoon niet lukken. Ik ga nu gewoon proberen om voor volgend seizoen alles gereed te maken zodat ik weer een volledig seizoen kan rijden. Ik vind het erg zonde want ik ben erg fit en was er mentaal helemaal klaar voor.

Als rijdersvertegenwoordiger wil ik zeker nog zijn. Vandaar dat ik probeer er bijna elke race te zijn :)

in iedergeval wel leuk dat ik je nog elke race ga zien cuno;)

cunoh als je dan toch komt kun je net zo goed meerijde :+
dan maar zonder een perfecte scooter..
dan heb je ook minder kans dat die in de fik vliegt

Status
Not open for further replies.
Back