SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.
race klare scooter te koop !!!!

2he9e7o.jpg

xlf6ld.jpg

ik heb 3mooie jaren gehad met de scooter op mijn ongeluk na, het is nu gewoon de keuze maken tussen racen met een kleiner budjet of gelijk nu . en dan is de keuze rap gemaakt

niet dat het uitmaakt maar vorigjaar is er een budjet van meer dan 12000euro doorgegaan als je dan eens begint na te denken , je rijd met een scooter doel een plastieke beker en fun beleven maar dit kan ook goedkopen zie maar naar de nsf

sfeer fototje
kdkis9.jpg

Last edited:
Wat een budget van 12.000 euro?
rij ook al een tijdje scooter ik heb denk in al die jaren bij elkaar nog geen 12.000 euro op weten te maken.
Het racen met scooters is juist een goedkope manier van lol hebben als je het vergelijkt met motor racen.
Met een beetje goede sponsor waar je je onderdeeltjes voor inkoop prijs kan krijgen, een set normale hersenen en de wil om het zelf netjes in elkaar te zetten kan je al competatief racen voor ongeveer 1000 euro per jaar?!

MVG Jos Koelewijn.

Alleen inschrijving, benzine en eten zijn al 1000 euro hoor jos. En niet iedereen heeft spul voor inkoopprijs :) denk dat een seizoen zonder schade, incl onderhoud minimaal 2000e kost.

Wat een budget van 12.000 euro?
rij ook al een tijdje scooter ik heb denk in al die jaren bij elkaar nog geen 12.000 euro op weten te maken.
Het racen met scooters is juist een goedkope manier van lol hebben als je het vergelijkt met motor racen.
Met een beetje goede sponsor waar je je onderdeeltjes voor inkoop prijs kan krijgen, een set normale hersenen en de wil om het zelf netjes in elkaar te zetten kan je al competatief racen voor ongeveer 1000 euro per jaar?!

MVG Jos Koelewijn.

wil jij onderdeltjes leveren aan een zacht prijsje mss jos :D

Die 12000 euro kan ik wel begrijpen

Als je veel wedstrijd en en endurance rijd sta je verstelt wat je kwijt bent aan inschrijven,benzine en je vervoer/eten

Als je dan ook nog je blokken door een ander persoon laat opbouwen en afstellen. Zelfs als komt op zuiger vernieuwen ect loopt de rekening snel hoog op.

Vorig seizoen heeft rianne haar scooter een heel seizoen met twee zuigers gereden.En er zijn misschien 5 snaren door heen gegaan.
als je niet het laatste beetje eruit hoeft te hebben kun je best goedkoop leuk mee doen.
Als je de juiste spullen neemt kan je ook met onderhoud onder de 500,- per seizoen gewoon goed mee rijden.
Eten moet je toch ook als je niet aan het racen bent?
Maar ja inderdaad racen kost wel geld net als elke andere hobby.
En zou je willen dat ik je ga sponsoren open 70 ,S6 open of basic? ben ik best voor in, mits de scooters er netjes en verzorgd uitizen.
Stuur hiervoor maar een mailtje met daarin je race c.v foto van de scooter en jezelf naar info@jrsscooters.nl
en ik ga kijken wat we voor elkaar kunnen doen.

Status
Not open for further replies.
Back