tragerdantraag
Well-Known Member
Sponsor je ook andere hobbies?
NEE! (grapje Arnoud, dit is een antwoord van Rianne) Maar ik zou zeggen stuur ook jou CV maar naar info@jrsscooters.nl en laat me verassen waar ik je mee kan sponsoren.
GR Rianne
Sponsor je ook andere hobbies?
NEE! (grapje Arnoud, dit is een antwoord van Rianne) Maar ik zou zeggen stuur ook jou CV maar naar info@jrsscooters.nl en laat me verassen waar ik je mee kan sponsoren.
GR Rianne
Wat een budget van 12.000 euro?
rij ook al een tijdje scooter ik heb denk in al die jaren bij elkaar nog geen 12.000 euro op weten te maken.
Het racen met scooters is juist een goedkope manier van lol hebben als je het vergelijkt met motor racen.
Met een beetje goede sponsor waar je je onderdeeltjes voor inkoop prijs kan krijgen, een set normale hersenen en de wil om het zelf netjes in elkaar te zetten kan je al competatief racen voor ongeveer 1000 euro per jaar?!
MVG Jos Koelewijn.
In mijn AC tijd lag mijn budget ook wel tegen de €4000 en misschien nog wel meer. (met een uitschieter naar ong. €9000)
In het begin kwam het door het gebrek aan ervaring, daarna kwam het omdat ik vooraan mee wilde rijden en die AC zooi thermisch gewoon minder is.
Nu met LC lukt het wel met ongeveer €2000.
En zoals Robbert al zei, de eerste €1000 ben je al kwijt aan onkosten zonder dat je ook maar iets aan de scooter hebt gedaan, of een meter hebt gereden.
Je hebt gelijk dat scooterracen spotgoedkoop is in vergelijking tot motorrace, daarvoor heb je toch wel een budget van €15000 nodig om uberhaupt te kunnen rijden. (niet iedereen heeft even goede contacten )
Vraagje welke lay out wordt er gereden op Berghem?
Estoril hebben we de vorige keer gereden. Het zou toch leuk zijn om nu een andere te rijden. Euro-final zou tof zijn.
Nice, beetje een veldhoven layout. Ik hoop dat ik erbij kan zijn, weinig tijd maar we gaan het proberen! (mits het mooi weer is natuurlijk )
Jasper bedoelt avondcompetitie meen ik....
Kervin heeft ook een groter budget dan 100k neem ik aan
Lely gewoon een keer linksom lijkt me vet! Of kan dat niet uit veiligheidsoverwegingen oid?
We rijden m al linksom