En waar blijft de reactie van jimmy met zijn '' 2de plek beker ''
niet zo bijdehand doen he...was toch niet mijn fout ofwel dan maar op berghem ruilen we de bekers wel even om want lely ben ik er niet
Ik heb Herman nog nooit relax zien doen op het forum. Op de scooter ook niet trouwens, schreeuwen joh. Niet dat ik het hoor, ik rij altijd met oordoppen.wat is dat voor een bullshit man!
jimmy heeft vanaf het begin al gezegt dat het misschien niet klopte en dat hij de uitslagen wel afwacht.en volgens mij was jij er niet bij dus heb jij geen recht van spreken lijkt me.je bent verder wel een relaxte gast maar je kan je niet overal meebemoeien he
Op de scooter ook niet trouwens, schreeuwen joh.
En hoe oud was jij ook alweer? +pippi+Ik heb Herman nog nooit relax zien doen op het forum. Op de scooter ook niet trouwens, schreeuwen joh. Niet dat ik het hoor, ik rij altijd met oordoppen.
Naast de baan wel maar ook dan kan hij zich soms een beetje druk maken.
nu maar eens zien hoelang het duurt voordat deze "relaxte gast" een reactie geeft -:-
wat is dat voor een bullshit man!
jimmy heeft vanaf het begin al gezegt dat het misschien niet klopte en dat hij de uitslagen wel afwacht.en volgens mij was jij er niet bij dus heb jij geen recht van spreken lijkt me.je bent verder wel een relaxte gast maar je kan je niet overal meebemoeien he
Ik heb Herman nog nooit relax zien doen op het forum. Op de scooter ook niet trouwens, schreeuwen joh. Niet dat ik het hoor, ik rij altijd met oordoppen.
Naast de baan wel maar ook dan kan hij zich soms een beetje druk maken.
nu maar eens zien hoelang het duurt voordat deze "relaxte gast" een reactie geeft -:-
Dat is echt geweldig
Toen ik een keer op Emmen achter m zat dacht wat ik dat toch voor een geschreeuw, was hij het hahaha :W
En hoe oud was jij ook alweer? +pippi+