SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
maja jij weet als geen ander dat ik snellere rijders er zo goed mogelijk langs laat ... ben voor jou op veldhoven zelfs bijna op mn bek gegaan vorig jaar ..

Stimmt, ik vond t gewoon zo prachtig dat ik het zelfs hoorde toen ik achter je reed. Niks mis mee als je t mij vraagt :p

agh EW dr is gelukkig nog een groep mensen waarmee het gezellig is ... mocht de sbo echt glad zijn dan gaan we met zn alle maar gewoon een aantal keer per jaar trainen ergens

alles opgelost zo :D

timmieh voor de start :p

4scfg2.jpg

De wedstrijd van Berghem zal wellicht gecancelled worden, aangezien we maar van 12u00 tot 18u00 mogen rijden... maar we wel de volledige (dure!) huurprijs moeten betalen...

Vervelend Inne, maar wel begrijpellijk.

Is het mogelijk om voor die datum ergens anders nog een wedstrijd te regelen?
Misschien wel in het mooie Duitse buurland in samenwerking met de Duitse racers? Zou het namelijk wel zonde vinden om nog een wedstrijd minder te rijden.

hoe kan et dat de rijtijd ineens verandert is dan?

Ik heb geen idee. Iets met vergunning en kreeg ik gisteravond plots via mail te horen. Er is voor dit ongemak ook geen aanpassing van de huurprijs voor in de plaats (wat absurd is eigenlijk). Met andere woorden: we mogen twee uur minder rijden, maar moeten hetzelfde betalen...

Dat is lekker achterlijk dan, is dit uberhaupt contractueel mogelijk? Ik vind dat je zoiets echt niet kan maken, stiekem denk ik ook dat de mensen van circuit Berghem dit nooit durven te doen als het om een grote proffesionele kart- , supermotard- of crossmotor-organisatie gaat. Maar een kleine stichting met wat scootertjes naaien ze maar al te graag. Tenminste...dat gevoel krijg ik er altijd een beetje bij.

Echt heel erg jammer...vind Berghem de leukste baan van de kalender :(

Misschien dan een tussen oplossing Inne?

Akkoord we rijden op de dag minder dan, maar we mogen ergens van te voren een avond komen trainen. Ik denk dat daar veel rijders ook wel wat voor voelen :)

Inne, vliegveld Valkenburg misschien? Daar zelf een mooie baan uitzetten?
Wij zijn daar met jos z'n racescooter voor opnames van Try before you Die geweest, de "beheerder" was erg enthousiast. Misschien valt er iets te regelen.
Gr Rianne

Status
Not open for further replies.
Back